piątek, 2 sierpnia 2024

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. Moje pierwsze... - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii pt.: „Moje pierwsze..”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids (współpraca reklamowa baterowa) .



Do recenzji otrzymałam cztery książeczki:

1. Mój pierwszy zegar. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwszy zegar

2. Moje pierwsze kolory. Akademia Mądrego Dziecka. Moje pierwsze

3. Moje pierwsze zwierzęta. Akademia Mądrego Dziecka

4. Moje pierwsze zadania przedszkolaka. Akademia Mądrego Dziecka

























Mój pierwszy zegar. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwszy zegar
Dzięki książeczce dziecko będzie poznawało zegar. Na okładce znajdziemy go ruchomego, a w środku proste zadania. Poznajemy czwórkę przyjaciół i to, co robią o różnych godzinach. Książeczka jest doskonała do wprowadzenia dziecka w czas.

Moje pierwsze kolory. Akademia Mądrego Dziecka. Moje pierwsze
W książeczce znajdziemy strony w różnych kolorach, a na nich proste zadania. Są również okienka do otwierania, co zdecydowanie ją uatrakcyjnia.

Moje pierwsze zwierzęta. Akademia Mądrego Dziecka
W książeczce znajdziemy zwierzątka oraz miejsca ich zamieszkania. Dziecko musi dopasować odpowiednie zwierzę do miejsca jego zamieszkania, poprzez obracanie kółeczka.

Moje pierwsze zadania przedszkolaka. Akademia Mądrego Dziecka
W książeczce znajdziemy proste zadania dla przedszkolaka. Dziecko będzie liczyć, szukać par i wiele więcej. Mamy w niej okienka oraz ruchome elementy.

Wszystkie cztery książeczki są bardzo ładne, kolorowe, z ciekawymi ilustracjami. To zdecydowanie sprawia, że dziecko chętnie po nie sięga.

Strony są grubsze, kartonowe, z zaokrąglonymi rogami. Moim zdaniem idealne dla małych rączek.

Wszystkie cztery książeczki z serii moim zdaniem są świetne i z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids

Moje pierwsze zadania przedszkolaka. Akademia Mądrego Dziecka

Moje pierwsze zwierzęta. Akademia Mądrego Dziecka

Moje pierwsze kolory. Akademia Mądrego Dziecka. Moje pierwsze

Mój pierwszy zegar. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwszy zegar



2 komentarze: