poniedziałek, 8 lipca 2024

Wydawnictwo Skarpa Warszawska Książka pt.: „Znachorka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Znachorka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Skarpa Warszawska (współpraca reklamowa baterowa).






Igor nie wierzy w magię, a wręcz jest to dla niego powód do żartów. Zakład z przyjacielem sprawia, że kupuje gazetę w małej miejscowości na Warmii. Ma zamiar napisać artykuł, który nie tylko pozwoli mu wygrać zakład, ale również sprawi, że będzie sławny. Wyjeżdżając tam, jeszcze nie wiedział, jak bardzo zmieni się jego życie i to w zupełnie inny sposób niż mógłby się spodziewać.
Lena jest znachorką. Ludzie w Zagrodzie nie wyobrażają sobie życia bez niej. Prowadzi tam sklep „Pełnia”, w którym sprzedaje różne napary stworzone z ziół. Pewnego dnia wraca kuzynka, a jej poukładane życie zaczyna wywracać się do góry nogami. Kobieta stanie przed bardzo trudną decyzją, od której wiele będzie zależeć.
Ta dwójka, choć zupełnie inna zaczyna się poznawać i coraz bardziej do siebie zbliżać. Jak potoczy się ta znajomość? Jakie sekrety wyjdą na jaw? Co takiego zrobi kuzynka Leny?

Autorka przeniosła mnie do Warmii i pozwoliła przeżyć przygodę pełną magi, słowiańskich wierzeń. Mnie ta przygoda zdecydowanie się podobała, z książką spędziłam świetny czas. Dla mnie była to pozycja na jeden wieczór, która na tyle mnie wciągnęła, że musiałam przeczytać całą naraz. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani i to zarówno ci pierwszoplanowi, jak i pozostali. Lenę i Igora zdecydowanie polubiłam, choć nie mogę powiedzieć, że zgadzałam się z wszystkimi ich decyzjami.

„Znachorka” to książka, która pozwoliła mi przeżyć wraz z bohaterami ich wzloty i upadki. Mnie się podobała i polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skarpa Warszawska oraz na FB


Znachorka

2 komentarze: