niedziela, 30 czerwca 2024

Wydawnictwo Skarpa Warszawska Książka pt.: „W objęciach magii. Niegodny i nieopierzona” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „W objęciach magii. Niegodny i nieopierzona”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Skarpa Warszawska (współpraca reklamowa baterowa).





Eviana jest księżniczką, która ma niezwykłą moc owianą tajemnicą. Nie wolno dziewczynie się nią posługiwać, a rodzice chcą, aby wyszła za mąż, to ma zapewnić jej bezpieczeństwo. Kandydatów jest wielu, ale dzięki pewnej osobie, pokazują oni swoją prawdziwą twarz. Jednak zamążpójście księżniczki musi chwilowo zejść na drugi tor. Królestwu znowu grozi niebezpieczeństwo i to nie mało. Członkowie Bractwa Słońca mają swój plan i mają zamiar go jak najszybciej zrealizować. Eviana wraz z Quentinem, młodym mężczyzną, który potrafi zamienić się w orła, wyruszą w niebezpieczną podróż, aby dowiedzieć się o nich jak najwięcej. Na dodatek on od dawna coś do niej czuje, jednak doskonale wie, że musi trzymać swoje uczucia głęboko skryte. Tylko czy to się uda, będąc tak blisko księżniczki? Co ona poczuje do mężczyzny? Jak będzie wyglądała ich podróż? Czy uda im się dowiedzieć coś o członkach bractwa? Czy uratują królestwo? Jaki plan mają członkowie Bractwa Słońca? Kto tak naprawdę jest przyjacielem a kto wrogiem?

Autorka zabrała mnie w ciekawą podróż pełną magicznych przygód. Mnie książka zdecydowanie się podobała i to zarówno sama historia, jak i świat, jaki został wymyślony. Akcja sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje i to dość różnorodne.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Polubiłam zarówno tych pierwszoplanowych, jak i kilku innych. Wywoływali we mnie emocje, sprawiali, że mocno im kibicowałam.

„W objęciach magii. Niegodny i nieopierzona” to książka, która zabrała mnie w magiczną podróż. Mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skarpa Warszawska oraz na FB


W objęciach magii. Niegodny i nieopierzona

1 komentarz: