sobota, 29 czerwca 2024

Zwierciadło Książka pt.: „Saga dworska. Kwiatowy dwór” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kwiatowy dwór”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).





Książka pt.: „Kwiatowy dwór” to trzeci tom Sagi dworskiej.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zapach bzów”.

Tom drugi to książka pt.: „Kolor róż”.



Życie Dominika w końcu się ustabilizowało. Po wielu zawirowaniach odnalazł szczęście u boku Julianny, zbudował dom, w którym wspólnie mieszkają, kobieta spodziewa się ich dziecka. Miłość, która ich połączyła, ani trochę nie traci na sile. Czy to znaczy, że nic już niezakłuci ich spokoju? Niestety życie ma dla nich niespodzianki i nie zawsze będą one należały do łatwych i przyjemnych. Dominika zaczyna dopadać przeszłość. Przed nim wiele trudnych decyzji, od których będzie dużo zależeć. Jakich? Czy ma szansę na powrót do dawnego życia? Czy będzie miał wsparcie Julianny? Jak kobieta będzie się czuła w sytuacjach, które niebawem nadejdą? Czy odnajdzie się w zmianach?

Wiem, że tym razem zarys historii jest bardzo krótki, jednak tylko tyle mogę wam zdradzić z fabuły. Jest to ostatni tom z serii, wszystkie wątki autorka świetnie po domykała i dzieje się w książce naprawdę dużo. Dla mnie to była pozycja, z którą nie nudziłam się ani chwili.
Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć. Książkę czytało się bardzo szybko, dla mnie była to pozycja na jeden wieczór, nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do zakończenia. Jeśli chodzi o emocje, towarzyszyło mi ich wiele podczas czytania i to bardzo różnych.

Bohaterowie trochę się zmienili, ale w pozytywnym znaczeniu. Nadal ich bardzo lubię i cały czas im mocno kibicowałam.

„Kwiatowy dwór” to książka, która okazała się świetnym zakończeniem serii. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB



Kwiatowy dwór

1 komentarz: