piątek, 21 czerwca 2024

Wydawnictwo Bumcykcyk Książka pt.: „Malinka Wombat i Kangurek” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Malinka Wombat i Kangurek”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Bumcykcyk (współpraca reklamowa baterowa).







Malinka Wombat jest niewielkim, uroczym wombatem z wielkimi marzeniami. Lubi być uczynna dlatego postanawia zanieść do biblioteki wszystkie przeczytane książki domowników. Po drodze spotyka panią Kangurową, która zmierza w tym samym kierunku. W pewnym momencie okazuje się, że zaginął jej mały synek. Co się stało? Czy uda się go odnaleźć? Co zrobi Malinka?


To moje kolejne spotkania zarówno z tą serią, jak i z wydawnictwem. Pierwsze było bardzo udane, dlatego z przyjemnością sięgnęłam po kolejną ich pozycję. Jak wrażenia? Tak samo pozytywne, jak poprzednio.
Historia w książce momentami zabawna, przekazująca wiele wartościowych rzeczy. Według mnie to jedna z tych pozycji, która zarówno bawi, jak i uczy.

Wizualnie książka jest bardzo ładna. Znajdziemy w niej ilustracje, które są adekwatne do treści, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka posłuży dłuższy czas.

Tekst napisany pod dziecko, czyli dość prosty, a przy tym ciekawy. Zdecydowanie „wpada w ucho”, zachęca do słuchania.

Malinka Wombat i Kangurek” to moim zdaniem świetna książka dla dzieci. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Bumcykcyk oraz na FB



Malinka Wombat i Kangurek

1 komentarz: