piątek, 21 czerwca 2024

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: „Ktoś inny” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ktoś inny”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego (współpraca reklamowa baterowa).








Chris miał swoje plany, marzenia, które pragnął zrealizować, chciał się uczyć i iść na studia geologiczne. Niestety śmierć ojca wszystko zmieniła, a on musiał zając się rodzinną pizzerią. Livia podobała mu się od dawna, dlatego, kiedy tylko przyszła z pytaniem o pracę, od razu wiedział, że ją przyjmie. Wspólna praca ich do siebie zbliżyła, stała się jego bliską przyjaciółką, jednak nigdy nie odważył się wyznać swoich uczuć. Mężczyzna miał wiele kompleksów, wiedział, że jest stanowczo za gruby, brakowało mu pewności siebie. Jednak tak skrycie marzył, że kiedyś połączy ich coś więcej.
Pewnego dnia Chris dowiaduje się, że Livia jest z jego bratem. Tym samym, który znęca się nad nim psychicznie od lat. To, a także sytuacja, w której zostają zniszczone jego kolekcjonerskie kamienie, sprawiają, że ma wszystkiego dość. Postanawia zostawić wszystko za sobą i wyjechać.
Mijają lata, wiele się zmienia, on się zmienia. Przestał być pulchny, nabrał mięśni, stał się przebojowy, pewny siebie. Taki właśnie wrócił i ma swój plan. Zamierza upomnieć się o to, co mu się należy, a jednocześnie udowodnić, jaki naprawdę jest jego brat, odkryć jego prawdziwą twarz, zemścić się za to, że zniszczył mu życie. Czy mu się to uda? Jaki ma plan? Czy zapomniał już o Livii? Czy plan zemsty obejmuje również ją?

Ta książka była po prostu świetna. Zupełnie inna niż te, które do tej pory miałam okazję czytać i mnie to się zdecydowanie spodobało. Wciągnęła mnie praktycznie od samego początku i nie byłam w stanie się od niej oderwać, aż nie dotarłam do ostatniego zdania. To historia o psychicznym znęcaniu się, obłudzie, wielkich zmianach w życiu, miłości, nadziei, przyjaźni. Według mnie książką po prostu nie dało się nudzić. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie ciekawi, świetnie wykreowani, wywołujący w czytelniku emocje. Tym razem nie powiem wam o nich nic więcej, niż możecie się dowiedzieć z zarysu historii. Zdradzę tylko, że jednych polubiłam (np. Chrisa), innych zdecydowanie nie (np. jego brata).

„Ktoś inny” to świetna książka, zupełnie inna niż dotąd przeze mnie czytane. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB



Ktoś inny

1 komentarz: