sobota, 15 czerwca 2024

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Bez wyboru” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bez wyboru”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).





Majka i Erwin pracują w miejscu, w którym nie toleruje się związku między pracownikami. Niby to wiedzą, a i tak trafiają razem do łóżka. Seks jest na tyle udany, że postanawiają go powtórzyć i to nie jednokrotnie. To miał być tylko seks, relacja bez zobowiązań i był tym ale tylko na samym początku. Później zaczyna ich łączyć coś więcej. Na dodatek to nie będzie ich jedyny problem, a nawet można powiedzieć, że będzie tym najmniejszym. „Wpadają” w świat, w którym wcale nie chcieli być, gdzie narkotyki, mafijne porachunki, skorumpowani policjanci, a nawet fałszywi politycy są codziennością. Na dodatek uczucie, które rodzi się między nimi, może być wykorzystane przeciwko nim. Czy dadzą sobie radę? Co się stało, że trafili do takiego świata? Jak potoczą się dalsze losy tej dwójki?

Jak już niejednokrotnie pisałam, uwielbiam książki z wątkiem mafijnym i tu taki mamy. Mam przeczytanych bardzo dużo książek tego typu, a to sprawia, że oczekiwania mam niemałe. Jak wypadła ta? Nie powiem, że jest to mój numer jeden, a jednocześnie z książką spędziłam naprawdę udany czas. Podobała mi się historia, jaką w niej znalazła, a także to jak została poprowadzona fabuła.
Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć. Książkę przeczytałam w jedno popołudnie, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani. Oboje polubiłam i szczerze im kibicowałam przez cały czas.

„Bez wyboru” to książka, w której znalazłam dość ciekawą, wciągającą historię. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB



Bez wyboru

1 komentarz: