poniedziałek, 20 maja 2024

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Rozmowy nocą” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rozmowy nocą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos (współpraca reklamowa baterowa).





Są w życiu momenty, w których czujemy, że wszystko nam się sypie. Takie chwile nadeszły w życiu Leny. Kobieta jest pisarką, niestety zaczyna mieć problemy z weną, co dobrze nie wróży. Na dodatek to nie jedyny problem, z jakim będzie musiała sobie poradzić. Jej związek nie daje jej satysfakcji, mają zupełnie inne potrzeby niż jej narzeczony i ma dość tego, że nie czuje się szczęśliwa, spełniona. Postanawia zakończyć długoletni związek, a także zarejestrować się na portalu randkowym. Tak poznaje kilku mężczyzn, w tym Łukasza. On również nie czuje się spełniony w związku, ma dość tego, że wszystko „sprowadza” się do starań o dziecko, konsultacji, zabiegów, dni płodnych. Z jednej strony kocha żonę, z drugiej pragnie czegoś zupełnie innego, niż ona mu daje.
Piszą z sobą o wszystkim, dzielą się własnymi marzeniami, pragnieniami. Po pewnym czasie postanawiają się spotkać i choć pierwsze spotkanie nie wychodzi, kolejnym razem jest już lepiej. Dzięki tej znajomości Lena odzyskuje wenę. Wszystko zaczyna pomału się układać. Tylko czy aby na pewno? Już na samym początku ustalili, że będzie łączyć ich tylko seks. Tylko czy tak się da? Jak się potoczy ich znajomość? Czy walcząc o własne szczęście, zranią bliskie sobie osoby?

Historia, jaką znalazłam w książce, mnie się podobała i to bardzo. Wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie pozwoliła się od siebie oderwać aż do samego końca. Z wielką przyjemnością śledziłam losy bohaterów, mocno im kibicując. To historia o problemach, trudnych decyzjach, miłości. Momentami pełna namiętności, momentami wzruszająca.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani. Niestety tym razem nie powiem Wam o nich nic więcej niż wyżej, zdradzę tylko, że warto ich poznać bliżej. Nie zawsze zgadzałam się z ich decyzjami, zachowaniem, jednak zdecydowanie ich polubiłam.

To już moje kolejne spotkanie z autorką i po raz kolejny uważam, że książka zdecydowanie jest warta przeczytania. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB


Rozmowy nocą

3 komentarze: