niedziela, 7 kwietnia 2024

Wydawnictwo Feeria Książka pt.: „Co jesteśmy winni przyszłości. Longtermizm jako filozofia jutra” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Co jesteśmy winni przyszłości. Longtermizm jako filozofia jutra”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Feeria (współpraca reklamowa baterowa).






Czym jest longtermizm? Jest koncepcją, zgodnie z którą priorytetem moralnym naszych czasów powinno być działanie na rzecz jak najlepszej przyszłości ludzi. To właśnie o niej pisze autor w swojej książce. Uzmysławia nam, jak wielki mamy wpływ na to, co będzie kiedyś, w jak ważnych czasach żyjemy. Na dodatek nie chodzi tylko o zmiany klimatyczne, ale o wiele więcej.

Książka okazała się naprawdę ciekawa. Autor tak wszystko opisuje, że z przyjemnością śledziłam jego myśli na każdej kolejnej stronie. Tak naprawdę nawet nie wiem, kiedy dobrnęłam do końca. Czytało się ją naprawdę szybko.

Dla mnie nie była to pozycja, którą przeczyta się i zapomni. Dla mnie była to książka, która wymagała skupienia, przemyślenia przeczytanej treści. Dowiedziałam się z niej sporo i uważam, że jest warta przeczytania. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Feeria oraz na FB


Co jesteśmy winni przyszłości. Longtermizm jako filozofia jutra

3 komentarze: