środa, 3 kwietnia 2024

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Bądź blisko mnie" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bądź blisko mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).





Przed Victorią ostatni rok nauki w East Side High School. Nie stanowiłoby to dla niej większego problemu, gdyby nie jeden uczeń. To przez Kyle’a, szkolnej gwiazdy, jej szkolne życie to koszmar. Chłopak uwziął się na nią i robi wszystko, żeby była pośmiewiskiem dla innych. To przez jego zachowanie ma tylko jedną bliską koleżankę Kate, to przez niego wiecznie jest upokarzana, denerwuje się, jest wyśmiewana przez innych. Dziewczyna marzy, żeby dał jej spokój, jednak on nie zamierza. Pewnego dnia w szkole ma być robiony projekt w parach, Victoria ma takiego pecha, że na jej partnera nauczyciel wybiera Kyle'a, ten jednak nie zamierza z nią pracować i po raz kolejny robi z niej pośmiewisko. Wtedy w obronie dziewczyny staje drugi najpopularniejszy chłopak w szkole, na dodatek były przyjaciel Kyle'a. Jason sam wychodzi z inicjatywą bycia jej partnerem, a wspólnie spędzony czas zbliża ich do siebie. Niestety stosunek Kyle'a do Victorii się nie zmienia, aż dochodzi do wypadku. Co takiego się stanie? Jak to wpłynie na zachowanie Kyle'a?

Mnie książka zdecydowanie przypadła do gustu. Uważam, że jest ciekawa, wciągająca, wywołująca emocje. To pozycja, w której autorka porusza trudne tematy takie jak na przykład gnębienie w szkole i robi to w naprawdę udany sposób. Osobiście wszystko przeżywałam wraz z główną bohaterką. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć. Książka mnie wciągnęła i to praktycznie od samego początku i nie pozwoliła się od siebie oderwać, aż nie dotarłam do ostatnich stron.

Główną bohaterką jest Victoria. To osoba spokojna, poukładana, pracowita. Jej życie byłoby dobre i poukładane, gdyby nie chłopak, który się na nią uwziął. Osobiście ją polubiłam i to bardzo.

„Bądź blisko mnie” to książka, która porusza trudne tematy, w której znalazłam ciekawą i wciągającą historię. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB


Bądź blisko mnie

2 komentarze: