wtorek, 19 marca 2024

Wydawnictwo Oficyna 4eM Książka pt.: „Uciekaj z Kijowa!” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Uciekaj z Kijowa!”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Oficyna 4eM (współpraca reklamowa baterowa).





Oksana niedawno skończyła studia historyczne. W czasie ich trwania wpadła na pewien trop, który nadal nie daje jej spokoju. Chodzi o zaginione wiele lat wcześniej, carskie insygnia. Jedyne wskazówki, jakie może znaleźć, znajdują się pierwszym wydaniu „Wojny światów” H.G. Wellsa, a książka ta jest w Bibliotece Narodowej w Kijowie. Aby ją zdobyć, dziewczyna wchodzi w układ z członkami mafii, a później zamierza się ich pozbyć. Tylko czy to aby na pewno dobry pomysł? Czy uda się zdobyć książkę? Czy Oksana rozwiąże zagadkę zaginięcia carskich insygnia? Komu będzie mogła zaufać? Jakie przygody przeżyje?

Mnie książka zdecydowanie się podobała. Z jednej strony znalazłam w niej ciekawą zagadkę, pościgi, strzelaniny, mafię, z drugie wiele ciekawostek historycznych, o których nie miałam pojęcia. Widać podczas czytania, jak wielką pracę autor w nią włożył.
Książka wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron. Akcja sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami. Czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Zdecydowanie polubiłam się z główną bohaterką, czyli Oksaną. Według mnie jest osobą wytrwałe dążącą do celu, momentami z ciekawymi pomysłami.

„Uciekaj z Kijowa!” to książka, która mnie zdecydowanie się podobała, a czas spędzony na jej czytaniu uważam za udany. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Oficyna 4eM oraz na FB.



Uciekaj z Kijowa!

3 komentarze:

  1. Ciekawa historia która warto poXnac Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poczytać ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna powieść sensacyjna na nadchodzące wieczory

    OdpowiedzUsuń