sobota, 9 marca 2024

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii „Moja czytanka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii Moja czytanka, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids (współpraca reklamowa baterowa).












Do recenzji otrzymałam dwie książki z serii:

  1. Sensacyjny temat. Smerfy. Moja czytanka. Nowe przygody

  2. Uroczystość. My Little Pony. Nowe pokolenie. Moja czytanka



Sensacyjny temat. Smerfy. Moja czytanka. Nowe przygody.
Życie w wiosce Smerfów płynie wolnym, spokojnym rytmem. Tak naprawdę nic sensacyjnego się nie dzieje, co nie pasuje Reporterowi. Smerf czuje się wypalony, brakuje mu jakiegoś super tematu, który by zachwycił inne Smerfy. Wtedy wpada na pomysł, od którego aż serce zaczyna mu bić szybciej. Napisze reportaż o Gargamelu. Czy to będzie dobry pomysł? Czy uda się go zrealizować?

Uroczystość. My Little Pony. Nowe pokolenie. Moja czytanka
Przed Sunny Starscout i jej przyjaciołom ważne wydarzenie, tym bardziej że w tym roku w świetle reflektorów stanie Misty. Na Zefirowym Wzgórzu ma odbyć się Wiosenne Święto Znaczka. Tym razem kucyki otrzymają znaczki na specjalnej gali odbywającej się w pałacu. Misty z jednej strony się cieszy, że na jej boczku pojawił się wreszcie upragniony znaczek, z drugiej nie do końca chce wystąpić przed całą Equestrią i to w blasku reflektorów. Czy Sunny i reszta przyjaciół jej pomogą? Czy się odważy?

Obie książeczki mają niezbyt długie, a przy tym dość ciekawe historie. Wraz z bohaterami będą przeżywać przygody i doskonale się bawić. Obie historie są też doskonałym początkiem ważnych rozmów m.in. o tym, że każdy z nas jest inny.

Książeczki są niedużych wymiarów. To ich zdecydowany plus. Bez najmniejszego problemu można je zabrać poza dom i zająć dziecko np. w kolejce do lekarza, samochodzie, autobusie i wielu innych miejscach.

Wizualnie książeczki są śliczne. Znajdziemy w nich zilustrowane kadry z animacji, które przyciągają wzrok i sprawiają, że ogląda się je z przyjemnością.

Moim zdaniem obie książeczki z serii „Moja czytanka” będą ciekawym pomysłem na prezent dla dziecka i polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids



Sensacyjny temat. Smerfy. Moja czytanka. Nowe przygody

Uroczystość. My Little Pony. Nowe pokolenie. Moja czytanka

3 komentarze: