poniedziałek, 25 marca 2024

Wizaż żel i krem do twarzy La Roche-Posay - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o żelu i kremie do twarzy La Roche-Posay, które otrzymałam od Wizaż (współpraca reklamowa baterowa).


Dziś chciałabym Wam pokazać dwa produkty La Roche-Posay z serii Effaclar – żel do mycia twarzy i ciała oraz krem do twarzy. Oba produkty sprawdziły się u mnie świetnie i uważam, że zdecydowanie są warte polecenia.

La Roche-Posay Effaclar Duo+ M
Jest to krem do twarzy, który według producenta powinien redukować zaskórniki i wypryski, niwelować przebarwienia potrądzikowe i zapobiegać powstawaniu niedoskonałości. Czy faktycznie to robi? Według mnie tak, a przynajmniej w tych kwestiach, które udało mi się sprawdzić. Nie posiadam przebarwień potrądzikowych, więc w tej kwestii się nie wypowiem. Jeśli chodzi o redukowanie zaskórników, wyprysków oraz zapobieganie niedoskonałością to zdecydowanie daje radę.
Jego konsystencja jest lekka, dobrze się go nakłada, szybko się wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna tłusta czy lepka warstwa, co sprawia, że doskonale nadaje się pod makijaż.

La Roche-Posay Effaclar
Żel ma przyjemną konsystencję, jego aplikacja jest prosta (nie spływa ani z twarzy, ani z dłoni), a wydajność ogromna. Doskonale oczyszcza skórę, pozostawiając uczucie czystości. Radzi sobie z pozostałościami po makijażu, co dla mnie ma spore znaczenie.

Obu produktów używam jednocześnie i z efektów jestem bardzo zadowolona. Moja skóra wizualnie jest zdrowsza, wypryski praktycznie przestały się pojawiać (od razu zaznaczam, że nie miałam ich ogromnej ilości), a także moja skóra jest mniej tłusta (wydzielanie sebum się unormowało). Moim zdaniem oba są świetne i z przyjemnością je polecam.










2 komentarze: