niedziela, 18 lutego 2024

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Trauma” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Trauma”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).





Ina kiedyś była szczęśliwa, zakochana, studiowała i prowadziła normalne życie, jak wiele innych młodych osób. Jednak w pewnym momencie wszystko się zmieniło, Alan się zmienił i sprawił, że zatraciła siebie. Chociaż udało jej się od niego uwolnić, trauma pozostała. Nadal jest prostytutką, nadal nie wierzy w siebie i boi się, że przeszłość po nią wróci. Wystarczy jego imię, aby wpadła w histerię, o tym, co przeszła, nie idzie zapomnieć.
Pewnego dnia kobieta ma dość nietypowego klienta. Nie chce od niej seksu, co jest dziwne, jednak propozycja, którą jej składa, wywołuje u niej wręcz panikę. Choć gwarantuje jej bezpieczeństwo, wystarczy, że z tym wszystkim ma związek Alan, aby ona nie chciała nawet słyszeć o propozycji. Czy jednak się odważy i zawalczy o siebie? Czy pokona swoją przeszłość? Czy zacznie wierzyć w siebie? Co takiego stało się w jej przeszłości? Czego dokładnie chce od niej tajemniczy mężczyzna?

Historia, jaką znalazłam w książce to opowieść o kobiecie, która przeszła w życiu bardzo dużo, a teraz dostaje szansę na poradzenie sobie. Pełna namiętności, bólu, strachu. Okazała się dość ciekawa, a przy tym niebanalna. Mnie zarówno pomysł na fabułę, jak i cała reszta się spodobały.
Akcja momentami szybsza, momentami wolniejsza, znalazłam w niej kilka ciekawych zwrotów. Książka była dość wciągająca, czytało się ją nawet szybko.

Bohaterowie wywołujący emocje, tacy, których historię czyta się z ciekawością. Mają zarówno wady, jak i zalety, co sprawia, że są bardziej realistyczni.

„Trauma” to książka z niebanalną historią, która mnie się podobała i polecam.

Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB


Trauma

4 komentarze: