środa, 28 lutego 2024

Wydawnictwo BookEdit Książka pt.: „Karma: dziwką czy przyjacielem?” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Karma: dziwką czy przyjacielem?”, którą otrzymałam od Wydawnictwa BookEdit (współpraca reklamowa baterowa).





Związek Karoliny i Wojtka nie był idealny, a jednak zdecydowali się na wspólny wyjazd za granicę do pracy. Tak kobieta, zostawiając wszystko, co znała, wylądowała w Wielkiej Brytanii. Niestety problemy, które już zaczęły się w Polsce, teraz tylko się pogłębiają i to nie jest jedyny problem, z jakim musi się zmierzyć. Mieszkają u znajomych, a ona widzi, jak ich związek wygląda. Na dodatek w pracy również nie jest kolorowo. Wojtek staje się coraz bardziej agresywny i zamiast być jej wsparciem, staje się powodem łez.
W pewnym momencie poznaje Asię, a jej życie pomału zaczyna się zmieniać. Karolina drobnymi krokami zaczyna „naprawiać” swoje życie i to siebie stawiać na pierwszym, a nie ostatnim miejscu. Od czego zacznie? Jak będą wyglądać te zmiany? Czy zacznie być szczęśliwa? Czy zostanie w Wielkiej Brytanii? Czy wyjazd był błędem? Jak potoczy się życie Karoliny?

Zaciekawił mnie opis książki i w sumie dlatego po nią sięgnęłam. Jaka się okazała? Według mnie świetna. Autorka w umiejętny sposób porusza trudne tematy, a jednocześnie pisze z taką lekkością, że książkę wręcz się „pochłania”.
Historia Karoliny to opowieść pełna bólu, cierpienia, samotności, a jednocześnie pokazująca nowy początek, przyjaźń, walkę o siebie. Książkę czyta się szybko, nawet bardzo szybko. Ja wszystko przeżywałam wraz z główną bohaterką, wiele emocji mi ta książka dostarczyła. Akcja sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami.

Główną bohaterką jest Karolina. Osobiście bardzo ją polubiłam i mocno jej kibicowałam, aby udało jej się wszystko ułożyć w swoim życiu, aby odnalazła własne szczęście. Według mnie jest kobietą silną, odważną, dzielną (choć nie od początku).

„Karma: dziwką czy przyjacielem?” to ciekawa, wciągająca, a jednocześnie poruszająca trudne tematy, wywołująca emocje podczas czytania. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę BookEdit oraz na FB


Karma: dziwką czy przyjacielem?

4 komentarze: