sobota, 10 lutego 2024

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Huraganowy wiatr" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Huraganowy wiatr”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).






Marzenia potrafią być wielkie, czasem nierealne, jednak nie te Ani. Ona nie chciała przecież tak wiele, pragnęła założyć rodzinę, być kochana, mieć dom, dzieci i mężczyznę, dla którego byłaby całym światem. Nawet myślała, że już go znalazła, niestety prawda okazała się zupełnie inna, a ona została sama z marzeniami i to nie po raz pierwszy. Znowu musiała zaczynać wszystko od nowa, jednak tym razem powiedziała sobie dość. Żadnych więcej mężczyzn w swoim życiu.
Pewnego dnia na jej drodze stanął Paweł. Mężczyzna ma łatkę kobieciarza, jednak i on skrywa swoją przeszłość, która nie pozwala mu tak do końca o sobie zapomnieć. Czy ta znajomość będzie miała szanse się rozwinąć? Jakie tajemnice skrywa Paweł? Czy będą mogli sobie nawzajem pomóc? Czy spełnią się marzenia Ani? Czy kobieta odnajdzie miłość i założy szczęśliwą, kochającą rodzinę?

Historia, jaką znalazłam w książce, jest bardzo realistyczna, taka życiowa. Tak naprawdę mogła się przydarzyć każdemu z nas. Momentami smutna, wzruszająca, momentami wywołująca uśmiech na twarzy. To była jedna z tych pozycji, w której przeżywałam wszystko wraz z bohaterami. Czytało się ją dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło wiele emocji.
Akcja nie bardzo szybka, a jednocześnie niewolna czy nudząca. Znalazłam w niej zwroty, które potrafiły zaskoczyć. Mnie się podobała i spędziłam z nią miło czas.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani, tacy, z którymi można się utożsamiać, którzy są realistyczni. Anię, główną bohaterkę osobiście polubiłam i mocno jej kibicowałam.

„Huraganowy wiatr” to książka z ciekawą, realistyczną historią, z którą spędziłam miło czas i polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB



Huraganowy wiatr

4 komentarze: