poniedziałek, 5 lutego 2024

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Być opiekunem dziecka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Być opiekunem dziecka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).









Bycie rodzicem wcale nie jest łatwe. Wielokrotnie nachodziły mnie pytania, na które nie zawsze znajdowałam odpowiedzi. Co prawda żyjemy w czasie, gdzie „pan gogle” odpowie nam na każde, jednak prawda taka jest, że w internecie możemy znaleźć wiele sprzecznych z sobą informacji na jeden temat i tak naprawdę nie wiadomo, w co wierzyć. Iwona Zarębska autorka książki dzieli się w niej z nami swoim wieloletnim doświadczeniem, co zdecydowanie widać podczas czytania. Nie są to „suche” fakt, a naprawdę wartościowe porady.

W książce znajdziemy bardzo dużo na tematy związane z dziećmi. Są informacje z zakresu rozwoju psychoruchowego oraz psychospołecznego dziecka i to od wieku niemowlęcego do 4-5 roku życia, mamy o aspektach medycznych i prawnych, a także sprawdzone metody opieki nad maluchem oraz sposobów na zabawę z nim. Książka naprawdę jest bogata w wiedzę, co jest jej ogromną zaletą.

Wszystko napisane jest w sposób jasny i dość prosty. Będąc takim zwykłym człowiekiem jak ja, nie ma problemu, ze zrozumiem, co autorka miała na myśli. Książkę czytało się dość szybko.

Nie skłamię, kiedy powiem, że żałuję, że nie miałam tej książki, kiedy moje dzieci były małe. To naprawdę wartościowa pozycja, którą z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB


Być opiekunem dziecka



4 komentarze:

  1. Oj to i glanas za poznoxle warto polecić innym Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa warto polecić. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa [ozycja książkowa dla rodziców

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja, polecam książkę.

    OdpowiedzUsuń