czwartek, 22 lutego 2024

Zwierciadło Książka pt.: „Fairy Tales. Far Far Away” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Far Far Away”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).





Książka pt.: „Far Far Away” to trzeci tom serii Fairy Tales.

Tom pierwszy to książka pt.: „Once upon a time”.

Tom drugi to książka pt.: „Happy Ever After”.



Impreza, na którą poszła Pola, wiele w niej zmieniła. W Filipie już od jakiegoś czasu się podkochuje, a kiedy ten jest mocno pijany, a inni chcą to nagrywać, postanawia mu pomóc. Nie tylko odgania wszystkich i to skutecznie, ale również zabiera go z dala od nich do pokoju. To tam zostaje jej skradziony pocałunek, a z ust chłopaka padają słowa, które marzyła, aby usłyszeć. Chwilę później wchodzi inna dziewczyna, Pola się chowa, a ona wmawia chłopakowi, że była tu od dawna. To wtedy serce Poli pęka, a ona przestaje wierzyć w miłość.
Mijają lata od tego zdarzenia, a mimo tego ona nadal nie spotyka się z nikim na stałe. Za to jej życie zawodowe jest jak najbardziej poukładane. Robi to, co kocha, odnosząc niemałe sukcesy. Filip nadal pozostaje w jej życiu, mają wspólnych znajomych, choć ona wolałaby, by było inaczej. Jednak Filip ma swój plan i zamierza o nią zawalczyć. Czy mu się uda? Co ich połączy? Czy Pola uwierzy w miłość?

Poprzednie dwa tomy zdecydowanie mi się podobały i miałam już swoje oczekiwania co do tego tomu. Nie rozczarowałam się ani troszkę. Autorka stworzyła naprawdę ciekawą, a przy tym lekką pozycję. Tym razem głównymi bohaterami nie jest Majka i Kajtek, jednak dowiadujemy się co o nich słychać.
Historia okazała się ciekawa i bardzo wciągająca. Ja przeczytałam ją w jeden wieczór, nie mogąc się oderwać, aż nie poznałam zakończenia. Akcja sprawnie poprowadzona, nie jest bardzo szybka, ale również nie jest ani wolna, ani nudząca.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Osobiście polubiłam oboje i mocno im kibicowałam, aby odnaleźli drogę do szczęścia.

„Far Far Away” to książka, która mnie się podobała i spędziłam z nią miło czas. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB



Far Far Away

4 komentarze:

  1. Nie czytalam jeszcze tej serii Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisze może uda się nadrobić czytanie Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny,wciągający od pierwszych stron romans obyczajowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka, która można czytać jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń