środa, 14 lutego 2024

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „9 miesięcy. Od zarodka do noworodka! Przewodnik po ciąży dla całej rodziny” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „9 miesięcy. Od zarodka do noworodka! Przewodnik po ciąży dla całej rodziny”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba (współpraca reklamowa baterowa).








Okres ciąży, oczekiwanie na nowego członka rodziny to szczególny czas. Nie tylko my musimy się na niego przygotować my dorośli, ale również dzieci, dla których niebawem wszystko się zmieni. Nie czarujmy się, bycie starszym rodzeństwem ma zarówno swoje plusy, jak i minusy. Warto w tym czasie sięgać po książki, które pozwolą wytłumaczyć, jak wygląda rozwój maluszka w brzuszku mamy. Jedną z takich pozycji dziś chciałabym wam pokazać bliżej.

Na jednej stronie książki znajdziemy informacje o maluszku w brzuszku, z drugiej o tym, jak wtedy czuje się mama. Wszystko napisane jest jasno, zrozumiale, a przy tym ciekawie. To zdecydowanie zachęca naszą pociechę do słuchania.

W książce znajdziemy również ciekawostki na ten temat ze świata zwierząt. Pozwalają one poszerzyć dziecku wiedzę. Według mnie to dodatkowy, znaczący plus.

Wizualnie książka jest śliczna. Ilustracje mnie po prostu zachwyciły. Są duże, dokładnie wszystko pokazują, ale na tyle, co może być pokazane dla dziecka.

„9 miesięcy. Od zarodka do noworodka! Przewodnik po ciąży dla całej rodziny” to książka, która mnie zachwyciła. Jeśli mamy w domu dziecko\dzieci i spodziewamy się kolejnego, zdecydowanie powinniśmy ją nabyć. Z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB


9 miesięcy. Od zarodka do noworodka! Przewodnik po ciąży dla całej rodziny

3 komentarze:

  1. Ciekawa książka dla Przyszłych mam ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością polecę książkę koleżance Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny poradnik dla przyszłych rodziców

    OdpowiedzUsuń