sobota, 6 stycznia 2024

Zwierciadło Książka pt.: „Wykluczona” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wykluczona”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).





Joanna wychowała się w sekcie, w której nie czuła się ani troszkę dobrze. Marzyła tylko o tym, aby z niej uciec i jej się to udało. Nie zamierzała nigdy więcej mieć z nią cokolwiek wspólnego i chociaż bolał ją brak kontaktu z rodzicami, nie zamierzała zmienić zdania. Pewnego dnia wszystko się jednak zmienia. Kiedy ginie nastoletnia Iga, która wychowywała się w tym samym miejscu, kobieta zamierza pokonać własne lęki i wrócić, aby poznać prawdę, aby winowajca został ukarany, bo w wypadek ani troszkę nie wierzy.
Tymon Hanter zamierza działać pod przykrywką, dostać się do struktur sekty i rozwiązać zagadkę. Co prawda udaje mu się tam zamieszkać, jednak dalej jest tylko gorzej. Nikt nie chce nic mówić, członkowie albo go unikają, albo kłamią, nic się nie wyjaśnia, a wręcz przeciwnie jest coraz więcej niewiadomych. Na dodatek dochodzi do kolejnego zaginięcia? Kto tym razem zniknie? Czy Tymon wraz z Joanną znajdą winnego? Czy uda im się odkryć prawdę? Co ich jeszcze połączy?

Ta książka była po prostu świetna. Historia ciekawa, wciągająca, momentami mocno zaskakująca. Ja prawie do samego końca nie wiedziałam, kto tak naprawdę jest tym złym, chociaż swoje typy miałam. Autorka dosłownie wodziła mnie za nos i mnie się to podobało, sprawiło, że nie mogłam się od książki oderwać. Akcja sprawnie poprowadzona, z zaskakującymi zwrotami.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Mamy ich więcej więc tym razem nie powiem o nich za wiele. Podobało mi się to, że historię czytało się oczami niejednej osoby. To pozwoliło poznać mi ich bliżej, a także dowiedzieć się co myślą, czują, poznać ich punkt widzenia.

„Wykluczona” to książka ze świetną historią, którą z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB


Wykluczona


3 komentarze: