piątek, 12 stycznia 2024

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Krew i księżyc” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Krew i księżyc”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar (współpraca reklamowa baterowa).






Catrin tak naprawdę nigdy nie zaznała rodzinnego ciepła. Była niemowlakiem, kiedy została podrzucona do sióstr w opactwie Solis i to tam się wychowała. Teraz ma siedemnaście lat, mieszka w mieście Collins i pracuje dla architekta Thomasa. Obecnie jej zadaniem jest sprawowanie nadzoru nad budową świątynią poświęconą Słońcu. Pewnej noc, podczas kontroli rusztowania na budowie słyszy krzyk, a niedługo później znajduje ciało kobiety. Tej nocy dzieje się jeszcze coś, z czym będzie musiała poradzić sobie sama.
Młoda dziewczyna początkowo jest tylko światkiem, jednak dość szybko zaczyna brać udział w śledztwie, które prowadzi Simon. Mężczyzna rozumie więcej niż inni, co ich zaskakuje, a jednocześnie jest pomocne w śledztwie. Tę dwójkę zaczyna łączyć coraz więcej, jednak oboje skrywają tajemnice, sekrety, z którymi się mierzą. Jakie? Co jeszcze stało się tamtej nocy? Co połączy Catrin i Simona? Czy odnajdą zabójcę?

To chyba jedyna książka fantastyczna z wątkiem kryminalnym, jaką czytałam i zdecydowanie mi przypadła do gustu. Była ciekawa, wciągająca, z w miarę szybką akcją i zwrotami, które potrafiły zaskoczyć. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, niejednokrotnie czułam nutkę strachu. Mnie wciągnęła na tyle, że ciężko było mi się oderwać, szczególnie w drugiej połowie książki.

Bohaterowie zdecydowanie dobrze wykreowani.
Catrin pomimo młodego wieku i czasach, w jakich żyje, jest bardzo samodzielna. Kobiety raczej nie zajmowały się tym, co ona, na dodatek mając tylko siedemnaście lat. Według mnie jest odważna, zaradna, dająca się lubić.
O Simonie nie zdradzę wam nic więcej niż wyżej. Powiem tylko tyle, że ma wady i zalety, a jednocześnie jest postacią, którą warto poznać bliżej.

„Krew i księżyc” to książka, z którą ciekawie spędziłam czas, a połączenie fantastyki z wątkiem kryminalnym i romantycznym mi się spodobała. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB



Krew i księżyc

3 komentarze: