niedziela, 10 grudnia 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Mocarne mózgi” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Mocarne mózgi”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis (współpraca reklamowa baterowa) .












To już kolejna książka autora, jaką mam przyjemność czytać i recenzować i powiem Wam, że mnie zaskoczyła. Dlaczego? Ponieważ przyzwyczaiłam się, że porusza tematy związane z medycyną, a ta jest zupełnie inna. Tym razem mamy biografie dziesięciu osób, które znacząco wpłynęły na losy świata, ludzkości. Poznamy na przykład kobietę, która wymyśliła programowanie, a także pierwsza kobieta, która samotnie przeleciała nad oceanem itp. Każdej osobie poświęcone jest sporo miejsca, poznajemy ją dokładnie, nie tylko poznajemy osiągnięcia, ale równie praktycznie całe życie.

Można pomyśleć „kolejna książka z biografiami i jak to może być ciekawe dla dzieci?”. Uwierzcie zdecydowanie może w wydaniu Adama Kay. To nie są „suche” fakty, których wszędzie pełno. Książka napisana jest bardzo ciekawie i wciąga zarówno dzieci, jak i osoby dorosłe. Śmiało mogę napisać, że sama nie mogłam się od niej oderwać i z dużym zainteresowaniem poznawałam kolejne osoby. Jest napisana ze sporą dawką humoru, co nam zdecydowanie się spodobało.

W książce znajdziemy sporo ładnych, często zabawnych rysunków. Według mnie one zdecydowanie uatrakcyjniają książkę i zachęcają do jej czytania.

Według mnie książka jest po prostu świetna i to zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.



Mocarne mózgi



3 komentarze: