poniedziałek, 4 grudnia 2023

Zwierciadło Książka pt.: „Jesteś moją iskrą” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jesteś moją iskrą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).





Magda jest sławną wokalistką, która ma za sobą burzliwy romans. Potrzebuje wyciszenia, zapomnienia, nabrania do wszystkiego dystansu. Marzy o miejscu, gdzie będzie po prostu sobą, a nie osobą, którą wszyscy znają. To właśnie to sprawia, że postanawia wyjechać na święta do niedużej miejscowości w górach i to pomimo tego, że jej agentka nie jest zachwycona tym pomysłem. Jednak Magda tym razem nie zamierza odpuszczać i tak trafia do Śnierzyska. Czy odnajdzie tam to, czego szuka? Czy uda jej się wszystko przemyśleć? Kogo tam pozna?
Życie Laury i Marcina po wielu zawirowaniach się ustabilizowało. Żyją sobie w miarę spokojnie i tylko brak tak bardzo wyczekiwanej ciąży, spędza im sen z powiek. Kobieta zaczęła prowadzić księgarnię, chociaż nie do końca wierzy, że uda jej się utrzymać klimat, jaki w niej był. To właśnie tam poznaje małą dziewczynkę, która szybko skradnie ich serce, a niebawem okaże się, że potrzebuje ich pomocy. Jakiej? Kim jest? Co takiego sprowadziło ją do księgarni? Jak potoczy się życie Laury i Marcina? Czy będą szczęśliwi?

Zacznę od tego, że jest to tom trzeci cyklu Śnieżysko i chociaż nie recenzowałam poprzednich, czytałam je. Według mnie powinno się je czytać po kolei.
Historia, jaką znalazłam w książce, była ciekawa, wciągająca, w świątecznym klimacie. Mnie wciągnęła i to od pierwszych stron. Z zainteresowaniem śledziłam losy bohaterów. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć.
Wszystko czytamy zamiennie, oczami kilku bohaterów. Czasami, kiedy tak jest, można pogubić się w tym, co się dzieje. Nie tym razem. Autorka tak to wszystko poprowadziła, że stworzyła spójną całość i nie mamy najmniejszych problemów, z „wyłapaniem” o kim czytamy, a także co się dzieje.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani. Każdy z nich ma wady i zalety, jest realistyczny, daje się lubić. Nic więcej niestety nie mogę wam o nich powiedzieć.

„Jesteś moją iskrą” to książka, z którą spędziłam bardzo miło czas, z ciekawą, wciągającą historią ze świętami w tle. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB


Jesteś moją iskrą

3 komentarze: