środa, 29 listopada 2023

Wydawnictwo Amare Rozgrywający - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rozgrywający”, którą otrzymałam od wydawnictwa Amare (współpraca reklamowa baterowa).





Eryk Lisowski kocha sport i jest zawodowym graczem. Jego życie związane jest z futbolem, w którym odnosi sukcesy. Wspierany przez ukochaną żonę, wywołujący dumę w swoich dzieciach. Wszystko idzie dobrze, do czasu. Są mistrzostwa świata w futbolu amerykańskim, kiedy mężczyzna zostaje sfaulowany i niestety nie kończy się to błahą kontuzją. Eryk trafia do szpitala, gdzie spędza jakiś czas. Ponieważ kategorycznie zabrania przyjechać jego żonie Oliwi, ma dużo momentów, w których jest sam i może przemyśleć całe swoje życie. Powraca do początków związku z nią, do problemów, przez jakie musieli wspólnie przejść, do chwil radości i smutku. Dochodzi do wielu wniosków, podejmuje decyzje, które wie, że jej się nie spodobają. Jakie decyzje podejmie? Co na to jego żona? Jak wyglądała historia ich związku? Jak wyglądała kariera sportowa Eryka?

Książkę czytamy z dwóch perspektyw czasowych. Takie rozwiązanie sprawia, że nie tylko dowiadujemy się co dzieje się w czasie obecnym, ale również poznajemy całą historię znajomości Eryka z jego żoną Oliwią, a także jego karierę sportową. Moim zdaniem to bardzo dużo wnosi, pozwala wiele zrozumieć.
Mnie książka się spodobała, a czytanie dostarczyło świetny relaks. To historia z jednej strony o karierze sportowej i związanymi z nią wzlotami i upadkami. Z drugiej o miłości, zakładaniu rodziny. Akcja sprawnie poprowadzona, z kilkoma ciekawymi zwrotami. Książkę czytało się szybko, mnie wciągnęła praktycznie od pierwszych stron i nie mogłam się od niej oderwać aż do ostatnich.

Głównym bohaterem jest Eryk. Mężczyznę poznajemy, kiedy dochodzi do kontuzji, która znacząco wpływa na jego życie. Jednak nie tylko, poznajemy go również jako nastolatka, młodego mężczyznę, wyruszając wraz z nim w jego wspomnienia. Tym sposobem poznajemy jego różne oblicza. Nie zawsze zgadzałam się z jego decyzjami, jednak nie zależnie od tego, w jakim był akurat wieku, ja go lubiłam. Uważam, że jest opiekuńczy, ułożone, liczący się z innymi, z ich uczuciami.

„Rozgrywający” to książka, z którą spędziłam bardzo miło czas i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB



Rozgrywający

3 komentarze: