poniedziałek, 20 listopada 2023

Zwierciadło Książka pt.: „Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło (współpraca reklamowa baterowa).








Nie mogę się uznać za wielką pasjonatkę astrologii, a jednocześnie lubię czasem przeczytać horoskopy. Czy w nie wierzę? Powiem tak, w większości się sprawdzają, może nie w 100%, ale jakaś ich część zazwyczaj tak (z tym że od razu zaznaczam, czytam je raz na dość długi czas, nawet co kilka miesięcy), tak więc głupotą byłoby nie wierzyć. Właśnie z tego powodu postanowiłam poznać książkę wydaną przez wydawnictwo Zwierciadło.

Jakie wrażenia mam po przeczytaniu? Całkiem pozytywne. Dla takiej osoby jak ja, czyli niemającej obszernej wiedzy o astrologi, jest dość bogata w treść. Mamy informację dotyczące znaków zodiaku, gwiazdozbiorów, typów osobowości itp., jednak to jeszcze nie wszystko. Są również życiorysy słynnych astrologów i ich przepowiednie. Jednym słowem jest co poczytać.

„Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu” to moim zdaniem książka, która spodoba się osobom zainteresowanym astrologią, a jednocześnie nieposiadającym obszernej wiedzy na ten temat. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10





Serdecznie zapraszam na stronę Zwierciadło oraz na FB


Astrologia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

2 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Idealna dla osób interesujących się astrologią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja na jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń