czwartek, 10 sierpnia 2023

Wydawnictwo EdiKids Książka pt.: „Superrzeczy. Zabawy Edukacyjne. Część 5” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczki pt.: „Superrzeczy. Zabawy Edukacyjne. Część 5”, którą otrzymałam od Wydawnictwa EdiKids.














Superrzeczy. Zabawy Edukacyjne. Część 5” to książeczka z zadaniami do rozwiązania w towarzystwie SuperThings. Jednak nie jest to taka sama książeczka jak te znane mi dotychczas. Tu dziecko przechodzi przez cztery stacje, na których ma pełno wyzwań i udziela pomocy superbohaterom. Rewelacyjny pomysł, który sprawia, że dziecko świetnie się bawi, a przy okazji wspiera swój rozwój.

Zadania są bardzo różnorodne, ciekawe, dostarczające dużą dawkę zabawy. Mamy takie, w których np. ćwiczy matematykę (np. dodawanie) lub j. angielski (np. kolory).

Książeczka jest kolorowa, co przyciąga wzrok i zachęca dziecko do sięgania po nią.

Do książeczki dołączone są trzy saszetki SuperThings, a w każdej figurka. Mam się udało i obie były inne niż te, co syn posiada już w swojej kolekcji.

„Superrzeczy. Zabawy Edukacyjne. Część 5” to książeczka, która bawi i uczy. Moim zdaniem będzie ciekawym pomysłem dla fanów SuperThings i polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę EdiKids oraz na FB



Superrzeczy. Zabawy Edukacyjne. Część 5

4 komentarze: