poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Magiczna 7. Rozdzielenie.” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Magiczna 7. Rozdzielenie. Tom 5”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









Grupa współczesnych nastoletnich czarowników zaczyna się rozpadać, już nie jest tak jak wcześniej, coraz mniej ze sobą normalnie rozmawiają. Leo jednak postanawia całkowicie się od nich odciąć. Odkrycie w bibliotece ojca prawdy o pierwszych magach sprzed wieków ma na niego ogromny wpływ. Całkowicie zmienił jego punkt widzenia i właśnie dlatego nie chce mieć nic wspólnego z przyjaciółmi. Teraz już nie wierzy, że wspólnie coś dobrego osiągną, a wręcz przeciwnie. Niestety ich rozłąka jest tym na, co czekają mroczne siły. Teraz one postanawiają działać, a rozdzieleni wybrańcy są dla nich dużo mniejszym zagrożeniem. Co takiego się stanie? Czy wybrańcy będą umieć, ponownie się do siebie zbliżyć? Czy zdecydują się, chociaż spróbować ocalić ludzkość?

„Magiczna 7. Rozdzielenie.” to kolejny tom z serii, która mojej córce zdecydowanie się podoba. Znajdziemy w nim historię pełną magi, przygód, a jednocześnie poruszającą tematy nastoletnich problemów i radości. Komiks czyta się szybko, z dość dużym zainteresowaniem. Według Amelii z nim po prostu nie da się nudzić.

Komiks raczej dla starszych dzieci, a przynajmniej ja tak uważam. Fabuła jest dość mocno rozbudowana, co sprawiam, że mnie młodsze mogą się w niej po prostu pogubić. Według mnie może je to znacząco zniechęcić do czytania.

Wizualnie komiks według nas jest ładny. Ilustracje są ciekawe, w żywych kolorach, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

„Magiczna 7. Rozdzielenie.” to ciekawa propozycja dla starszych dzieci lubiących czytać o magicznych przygodach. Polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na Egmont Polska



Magiczna 7. Rozdzielenie.

4 komentarze: