czwartek, 20 lipca 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









Żbik Sylwester jest sławnym akrobatom, który pewnego dnia przybywa do lasu, aby wraz ze swoimi towarzyszami dać pokaz dla mieszkańców. Mała Róża jest zachwycona tym, co wykonują, tym jak żenety są zwinne, jak poruszają się po drzewach. Pragnie potrafić to, co on, nauczyć się być tak wspaniałym akrobatom. Jednak Sylwester nie do końca jest szczery, a tajemnica, jaką skrywa, pozwoli zrozumieć Róży ważne rzeczy. Jakie? Czy nadal będzie chciała być jak on?

Historia w komiksie jest prosta, a przy tym naprawdę ciekawa i dość wartościowa. Komiks będzie doskonałym pomysłem do przeczytania przed rozmową z dzieckiem o tym, że każdy z nas jest niepowtarzalny, wartościowy, a rodzina jest bardzo ważna.

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

Wizualnie komiks jest bardzo ładny. Znajdziemy w nim niebanalne, ładne, przyciągające wzrok ilustracje, które zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

„Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6” to ciekawa propozycja dla dzieci już od piątego roku życia. My polecamy.





Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6

4 komentarze: