środa, 26 lipca 2023

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Ukochana gangstera. Pocałunek gangstera” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Pocałunek gangstera”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Książka pt.: „Pocałunek gangstera” to trzeci tom z serii Ukochana gangstera.

Tom pierwszy to książka pt.: „Ukochana gangstera”.

Tom drugi to książka pt.: „Miłość gangstera”.



Bethany zostaje podany narkotyk, jednak nie byle jaki. Powoduje, że wspomnienia znikają, że nie pamięta ani Logana, ani miłości, jaka ich połączyła. Za to pamięta, że została mu sprzedana i jeśli wróci do ojca, nie będzie w lepszej sytuacji. Nie zamierza jednak się poddać, zamierza uciec, walczyć o siebie, o swoje życie. Jest pewna, że mężczyzna robił jej krzywdę, że rany na jej ciele są jego sprawkom. To wszystko sprawia, że zaczyna atakować nie tylko ochroniarzy, ale również jego.
Logan jest załamany tym, co się stało z jego kobietą. Nadal mocno ją kocha i zamierza zrobić wszystko, aby jej pomóc. Boli go, że nie pamięta tego, co było między nimi, że uważa go tego, który ją krzywdzi. Na dodatek ktoś, kogo mocno skrzywdził, jest coraz bliżej, a jego ukochana nie jest bezpieczna. Co takiego się stanie? Kto zagraża Bethany? Czy kobieta odzyska wspomnienia? Czy zaufa Loganowi? Czy ich miłość będzie na tyle silna, aby pokonać przeciwności?

Zarówno pierwszy, jak i drugi tom zdecydowanie mi się podobała i przyznaję, że sporo oczekiwałam po trzecim. Jak wrażenia? Jestem bardzo na tak. Autorka niejednokrotnie mnie zaskoczyła tym, jak poprowadziła akcję, jak potoczyły się dalsze losy bohaterów. W książce działo się naprawdę dużo, a to sprawiło, że nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do końca. Tak szczerze miałam przeczytać tylko kilka rozdziałów, jednak przy skończeniu jakiegoś stwierdzałam, że jeszcze tylko jedne, już na pewno ostatni. Ostatnim jednak okazał się ten, którym autorka zakończyła książkę.

Jeśli chodzi o bohaterów to, moim zdaniem zmienili się i to znacząco.
Bethany stała się z jednej strony zagubiona tym, że nie pamiętała tego, co się działo wcześniej, miłości, jaka podobno łączyła ją z Loganem. Z drugiej przestała być taka posłuszna, uległa, wycofana, zaczęła mieć własne zdanie.
Logan natomiast pokochał i dla tej miłości potrafiłby zrobić wszystko. Teraz to Bethany była na pierwszym miejscu, jej bezpieczeństwo było najważniejsze. Według mnie zmienił się na lepsze.

„Pocałunek gangstera” to książka, która mnie bardzo się podobała, niejednokrotnie mnie zaskoczyła, bohaterów polubiłam, a historia, jaką w niej znalazłam, mocno wciągnęła. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki.




Pocałunek gangstera

4 komentarze: