poniedziałek, 31 lipca 2023

Wydawnictwo Znak Książka pt.: "Ktoś do kochania” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ktoś do kochania”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Znak.





Życie potrafi dać w kość, a przeszłość znacząco wpłynąć nie tylko na nas. Halina znika, co zaczyna mocno niepokoić zarówno Adelę, jak i Muszkę. Co się z nią dzieje?
Jagna zrywa wszelkie kontakty z praktycznie wszystkimi, jest obrażona i nie zamierza tego zmieniać. Na dodatek nie jest fer ani w stosunku do swojego pracownika, ani do syna. Nie chce zaakceptować decyzji Mateusza i zmusza go do rozwożenia wina do restauracji. Tym sposobem pracownik, który miał to robić, któremu bardzo zależało na codziennych powrotach do domu, ze względu na chore dziecko, jeździ dużo dalej, a wraca co kilka dni. Czy kobieta zrozumie, co robi? Czy zmieni swoje zachowanie?
Adela odkrywa przed bliskimi pewną tajemnicę. Jaką?
Ruta postanawia zniknąć. Dlaczego? Co jeszcze spotka bohaterów? Jakie tajemnice ujrzą światło dzienne?

Zacznę od tego, że jest to tom czwarty z serii i początkowo zaczęłam go czytać, nie znając poprzednich. Niestety nie dało się, nic nie rozumiałam, a książka mnie nudziła. Odpuściłam i sięgnęłam po poprzednie tomy. Dopiero kiedy poznałam ich treść i wróciłam do tego, książka zaczęła mi się podobać. Dlatego według mnie jest konieczne czytanie ich po kolei.
W książce znajdziemy historię kilku osób, które w pewien sposób się łączą. Jest pełna tajemnic, wywołuje emocje podczas czytania, momentami zabawna, momentami wzruszająca. Mnie się podobała, wciągnęła mnie i to nawet dość mocno. Jedyny minus, jaki znalazłam, to mi brakuje jasnej informacji o kim\kogo oczami aktualnie czytamy (coś w stylu napisania na początku np. Adela).

Bohaterów jest większa ilość, dlatego tym razem nie przedstawię wam ich bliżej. Powiem tylko tyle, że każdy na swój sposób był ciekawy, dość dobrze wykreowany.

„Ktoś do kochania” to książka, w której znajdziemy kilka historii, z tajemnicami, sekretami z przeszłości. Spędziłam z nią dość miło czas i ze swojej strony polecam, jednocześnie zaznaczając, że najpierw trzeba przeczytać poprzednie tomy.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Znak oraz na FB


Ktoś do kochania

4 komentarze: