sobota, 29 lipca 2023

Wydawnictwo Rebel Gra Dobble Connect - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Dobble Connect, którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.









Dobble jest grą, którą znamy od bardzo dawna, mamy w wielu wersjach i po prostu uwielbiamy w nią grać. Kiedy zobaczyłam zapowiedzi nowości na stronie Wydawnictwa Rebel, myślałam, że będzie się różnić tylko ilustracjami (tak jak zawsze to był). Jednak nie tym razem. To zupełnie inna odsłona doskonale znanej nam gry.

Czym gra różni się od „standardowych” Dobble? Tu mamy karty z oblamówkami w różnych kolorach. Każdy gracz\drużyna wybiera jeden kolor, a zadaniem jest jak najszybsze umieszczenie czterech kart swojego koloru na stole. Standardowo szukamy takich samych elementów na kartach.

Kolejną różnicą jest kształt kart. Tym razem nie są okrągłe, a ich boki można połączyć z sobą. Nadal pozostają wysokiej jakości, z grubszego kartonu. W grę graliśmy już wiele razy i nie ma na nich żadnych śladów (nie rozdwajają się, nie łamią, nie rozrywają, ilustracje się nie ścierają).

Wizualnie jest ładna. Na kartach znajdziemy dość duży miks. Są torty, babeczki, gitara, karty, parasolka i wiele więcej. W takiej różnorodności wcale nie tak łatwo odnaleźć dwa takie same symbole, co utrudnia grę i według mnie jest zaletą.

Opakowanie tym razem kartonowe, nie zbyt duże. Grę bez problemu można zabrać poza dom.

Dobble Connect to zupełnie inna odsłona gry Dobble i my zdecydowanie ją polubiliśmy. Zasady podobne, jednak nie takie same. Z przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB


Dobble Connect

4 komentarze: