środa, 5 kwietnia 2023

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Zostań u mnie na noc” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zostań u mnie na noc”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





W życiu Niny nie tak dawno odbyły się wielkie zmiany. Została rozwódką, musiała zmienić ukochane mieszkanie, na zupełnie inne. Teraz mieszka z dwiema córeczkami i psem Oreo. Czas spędza na pracy, którą uwielbia i często zabiera do domu, wspólnymi chwilami z córkami, spacerami z psem i spotkaniami ze stażystą Janem. O nim nikomu nie mówi, dla niej to tylko seks, a kiedy mężczyzna zaczyna chcieć coś więcej, kończy znajomość.
Jednak to nie koniec zmian, jakie szykuje dla Niny życie. W pracy pojawia się nowa szefowa, która ma zamiar wprowadzić wiele zmian. Były mąż chce zabrać córki za granicę, nie dość, że na czas, jaki nigdy się z nimi nie rozstawała, to jeszcze ze swoją nową partnerką. Na dodatek na horyzoncie pojawia się mężczyzna, który miał tylko zrobić jej biblioteczkę, a zaczyna się dziać między nimi coś więcej. Czy Nina będzie gotowa na ułożenie sobie życia od nowa? Czy poradzi sobie z rozstaniem z mężem? Czy odnajdzie swoje szczęście?

Zacznę od tego, że nie czytałam tomu pierwszego i przyznam szczerze, że dowiedziałam się o nim, dopiero kiedy zaczęłam pisać recenzję. Czy mi to w czymś przeszkadzało? Nie, ale pewnie dlatego, że nie byłam tego faktu świadoma. Pewnie znając m.in. powód rozpadu małżeństwa Niny, więcej bym zrozumiała.
Historia w książce mnie się podobała, uważam, że była ciekawa, dość wciągająca. To historia kobiety, w której życiu nadeszły wielkie zmiany, o nowym początku, namiętności, przyjaźni, miłości. Akcja wolniejsza, a jednocześnie nie jest na tyle wolna, aby była nudna.

Główną bohaterką jest Nina, kobieta po przejściach, która zaczyna układać sobie życie na nowo. To kobieta, która poszukuje siebie, własnej drogi do szczęścia. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, z jej zachowaniem, jednak ogólnie nawet ją polubiłam. Na pewno jest postacią realistyczną, z którą można się utożsamiać.

„Zostań u mnie na noc” to książka, która według mnie jest warta przeczytania, z którą spędziłam miło czas i polecam.




Moja ocena – 8\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Zostań u mnie na noc

3 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawa ksiazka ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pozycja ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się kolejna intrygująca książka z dużą dawką emocji 🙂 Na taki romans obyczajowy mam ogromną chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń