niedziela, 26 marca 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Przyjaciel. Jesteś dla mnie wszystkim" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Przyjaciel Tom 3. Jesteś dla mnie wszystkim”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Książka pt.: „Przyjaciel Tom 3. Jesteś dla mnie wszystkim” to tom trzeci.

Tom pierwszy to książka pt.: „Przyjaciel. Lubię cię za bardzo”.

Tom drugi to książka pt.: „Przyjaciel. Moje serce wciąż pamięta”.



Życie Lilki po wypadku mocno się zmieniło. Młoda dziewczyna wraz z pamięcią straciła wiele, musiała zacząć tworzyć własną historię od nowa. Czuje, że coś jest przed nią ukrywane i to coś bardzo ważnego. Jej serce stara się jej podpowiadać stronę, w którą powinna iść. Pragnie mieć kogoś, kto nie znał jej wcześniej, nie wiedział jaka była i znalazła taką osobę, a przynajmniej tak jej się wydaje. Niestety dość boleśnie przekonuje się, że Paweł wcale nie ma dobrych zamiarów i tylko dzięki niespodziewanej pomocy wychodzi z tego cało. Jej najbliżsi nie mogą sobie wybaczyć, że znowu pozwolili mu się zbliżyć do Lilki, że prawie udało mu się doprowadzić do czegoś, z czego mogłaby się już nie pozbierać. Jednak to nie jedyne problemy, jakie będą musieli pokonać. Pewne zdarzenia sprawiają, że do dziewczyny wraca pamięć, a z nią wszystko, co przed nią ukrywano. Czuje się oszukana, zdradzona i to przez ludzi, którym ufała. Jacob jednak tym razem nie zamierza się poddać, zrobi wszystko, aby odzyskać ukochaną. Czy mu się uda? Czy Lilka będzie umieć ponownie mu zaufać? Co takiego jeszcze wymyślił Paweł, aby ich rozdzielić? Czy tych dwoje będzie mogło być razem? Czy odnajdą wspólne szczęście?

To niestety ostatni tom z trylogii i zazdroszczę tym, co będą ją dopiero czytać. Dawno nie czytałam serii, w której każdy kolejny tom bardziej podobał mi się od poprzedniego, pomimo że byłam pewna, że tak się nie da.
Książka okazała się dosłownie bombom emocji. Wraz z bohaterami śmiałam się i płakała, a co im zaserwowała autorka, niejednokrotnie mnie zaskoczyło. To książka, od której nie da się oderwać, a przynajmniej ja nie byłam w stanie. Akcja dość szybka, z wieloma zwrotami.

Bohaterowie nadal dobrze wykreowani. Zmienili się, jednak nie zdradzę wam jak, ponieważ nie była to tylko jedna zmiana, podczas tego, co działo się w książce.

„Przyjaciel Tom 3. Jesteś dla mnie wszystkim” to książka, od której nie mogłam się oderwać, pełna zaskakujących momentów, wywołująca ogromne emocje. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.



Przyjaciel. Jesteś dla mnie wszystkim

2 komentarze: