środa, 22 marca 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Przyjaciel. Moje serce wciąż pamięta" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Przyjaciel. Moje serce wciąż pamięta”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Książka pt.: „Przyjaciel. Moje serce wciąż pamięta” to tom drugi.

Tom pierwszy to książka pt.: „Przyjaciel. Lubię cię za bardzo”.



Chciał tylko ją chronić, chciał sprawić, aby Paweł nie dorwał, a zamiast tego doszło do tragedii. Jacob nie może sobie poradzić z wypadkiem Lilki, tym bardziej, kiedy mijają kolejne dni, a ona się nie budzi. To wszystko zaczyna go przytłaczać, chociaż obiecał, że nigdy już tego nie zrobi, znowu sięga po narkotyki i nikt nie potrafi przemówić mu do rozumu. Im dłużej ona się nie budzi, tym bardziej on się stacza. Zarówno Dawid, jak i jego matka nie wiedzą co, mają już robić. Jednak nadchodzi dla niego opamiętanie, a jest nim moment, w którym Lilka budzi po półrocznej śpiączce.
Lilka się budzi, jest zagubiona i nie ma pojęcia, co się dzieje. Dziewczyna traci pamięć i nie wiadomo kiedy odzyska. Po tak długiej braku aktywności, powrót do „normalności” nie jest łatwy, na dodatek ma wrażenie, że bliscy nie mówią jej wszystkiego. W jej życie wkrada się Paweł, a ona znajomość z nim ukrywa, nie wiedząc kim, jest tak naprawdę. Czy Jacob poradzi sobie z nałogiem? Jak zareaguje na niego Lilka? Czy powróci do pełnej sprawności? Czy przypomni sobie miłość do Jacoba?

Pierwszy tom dosłownie mnie zachwycił i nie wiem, jak to się stało, że nie dopilnowała premiery drugiego. No cóż, zdarza się, ale nic straconego, mam okazję przeczytania drugiego, a za chwilę trzeciego. Jakie wrażenia? Uważam, że jest tak samo świetny, jak pierwszy.
To historia ciekawa, wciągająca, niebanalna. W książce naprawdę sporo się dzieje, a czytelnik przeżywa wszystko z bohaterami. To historia pełna bólu, tajemnic, szukania własnej drogi.

Bohaterowie pozostali ciekawi, chociaż się zmienili.
Lilka nie pamięta swojego życia, tak naprawdę zaczyna wszystko od nowa i wcale nie jest jej łatwo. Jest zagubiona, często się złości, a jednocześnie pozostała silna, uparta.
Jeśli chodzi o Jacoba, to miałam wrażenie, że się poddał, załamał, nie widział wyjścia z sytuacji. Na szczęście obudzenie Lilki sprawia, że zaczyna walkę o siebie, a później o nią.
Tak samo, jak w pierwszym tomie, tak i tym razem mocno kibicowałam obojgu.

„Przyjaciel. Moje serce wciąż pamięta” to książka pełna emocji, z niebanalną historią, którą z przyjemnością polecam. Mnie dosłownie zachwyciła.




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Przyjaciel. Moje serce wciąż pamięta

2 komentarze:

  1. Ta historia jest intrygująca,odczuwalne emocje które przyciągają czytelnika.Już wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa historia warto przeczytać ewelina

    OdpowiedzUsuń