niedziela, 12 marca 2023

TaniaKsiazka.pl Książka pt.: „Niebezpieczne rady” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niebezpieczne rady”, którą otrzymałam od TaniaKsiazka.pl.





Życie Liliany nie wygląda jak większości jej rówieśników. Młoda kobieta nie tylko studiuje, ale również zajmuje się niepełnosprawną matką i młodszą siostrą. Nie uważa to za przykry obowiązek, a wręcz przeciwnie. Mocno je kocha i zamierza zrobić wszystko, aby było dobrze. Dlatego zamierza podjąć prace, która zapewni im utrzymanie. Pomimo że nie jest to praca marzeń, Liliana zatrudnia się w klubie nocnym dla panów jako kelnerka.
Sasha jest właścicielem klubu, w którym zaczyna pracę Liliana. Jednak nie jest to ich pierwsze spotkanie. Ona go nie pamięta, za to on ją doskonale. Od lat ją nienawidzi, od lat planuje na niej zemstę. Pragnie ją zniszczyć, a teraz będzie miał do tego dobrą okazję. Tylko czy jego plany dojdą do skutku? Czy Liliana pogodzi wszystkie obowiązki? Co takiego stało się w przeszłości Sashy? Dlaczego tak bardzo nienawidzi Lilianny? Jak skończy się historia tej dwójki?

Historia Liliany Sashy mnie się podobała. Uważam, że była ciekawa, a także dość wciągająca. To historia o młodej kobiecie, która wzięła na swoje barki naprawdę dużo i nie zamierza się poddawać. O mężczyźnie, który żyje przeszłością, chęciom zemsty. Pełna tajemnic, sekretów, miłości (w różnych jej odcieniach).
Książkę czyta się szybko, a podczas czytania towarzyszy wiele emocji. Akcja jest dość sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie są ciekawi, dobrze wykreowani, wywołujący emocje w czytelniku.
Bardzo polubiłam główną bohaterkę. To kobieta, która mimo młodego wieku jest odpowiedzialna, a dla najbliższych potrafi zrobić bardzo dużo.
Sasha to mężczyzna, którego musiałam najpierw dobrze poznać. Początkowo uważałam go za zwykłego chama. Zdecydowanie nie podobało mi się jego zachowanie. Jednak poznając jego historię, a także widząc zmiany, zaczęłam wiele rozumieć i zmieniać o nim nieprzychylne zdanie.

„Niebezpieczne rady” to książka, z którą spędziłam udany wieczór. Historia Liliany i Sashy mnie się spodobała, a podczas czytania wywołała wiele emocji. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę TaniaKsiazka.pl oraz FB TaniaKsiazka.pl



Niebezpieczne rady

Nowości

3 komentarze: