niedziela, 12 marca 2023

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Język angielski MEGAzadania Minecraft - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Język angielski MEGAzadania Minecraft”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids. Do recenzji otrzymałam trzy książki:



















  1. Język angielski MEGAzadania Minecraft 7+

  2. Język angielski MEGAzadania Minecraft 8+

  3. Język angielski MEGAzadania Minecraft 9+



Jakiś czas temu recenzowałam książki Matematyka MEGAzadania Minecraft i była to genialna seria, dlatego, kiedy się dowiedziałam, że w nowościach jest seria Język angielski MEGAzadania Minecraft, zapragnęłam poznać ją bliżej.



Język angielski MEGAzadania Minecraft to seria, w której bohaterowie znani z Minecraft zabiorą dziecko w świat j.angielskiego. To nie są zwykłe książki z zadaniami. Znajdziemy w nich opowieści ze świata Minecraft, w które są „wplecione” zadania do rozwiązania. Według mnie są po prostu rewelacyjne.

Ksawery nie jest miłośnikiem j.angielskiego, a jednocześnie uwielbia Minecrafta, tak więc książki „poszły w ruch” jak tylko dotarły. Co prawda ma już 11 lat, ale wcale mu to nie przeszkadzało i z chęcią sięgnął również po te dla młodszych dzieci. Z ogromnym zainteresowaniem czyta tekst, rozwiązuje zadania i liczy zdobyte szmaragdy. Wszystkie zadania są dostosowane do odpowiedniego wieku dziecka, zgodne z obowiązującą normą podstawy programowej. Natomiast kiedy dziecko sięga po książki dla młodszych dzieci, niż jest, powtarza sobie poznany wcześniej materiał i ćwiczy słówka, co moim zdaniem jest niezwykle ważne.

Na samym początku książki znajdziemy spis treści, z którego dowiemy się, jakie są w niej rozdziały.

Wizualnie książki są świetne. Seria została wydana na licencji studia Mojang, które stworzyło grę. Pomyślicie, czy to aż takie ważne, aby o tym wspominać? Może i dla mnie nie, natomiast syn od razu zauważył, że są oryginalne ilustracje, że wszystko wygląda jak w grze.

Książki z serii „Język angielski MEGAzadania Minecraft” to wspaniały pomysł na ciekawą naukę j.angielskiego dla wszystkich fanów Minecraft. My z wielką przyjemnością polecamy.





Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids.



Język angielski MEGAzadania Minecraft 7+

Język angielski MEGAzadania Minecraft 8+

Język angielski MEGAzadania Minecraft 9+

3 komentarze:

  1. Ciekawy ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Znamy i polecamy ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rozwiązanie do ekukacji j.angielskiego.Nauka z ulubionymi bohaterami gry to jest to! Wpisuję na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń