piątek, 17 marca 2023

Wydawnictwo Rebel dodatek do gry To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję dodatku do gry „To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi”, który otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.









To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi nie jest samodzielną grą, a dodatkiem do gry To ja go tnę.
Co wprowadza dodatek? 2 nowe klasy bohaterów: awanturników i druidów. Dodatek zdecydowanie urozmaica grę, sprawiając, że staje się ciekawsza i mamy ochotę ponownie w nią grać, nawet jeśli już nam się znudziła.

Czyżby kolejny idealny dodatek wydany przez Rebel. No cóż, tym razem niestety nie. Po pierwsze są wydane na innym papierze, po drugie mają inny kolor, a po trzecie mamy literkę H zamiast B. Czy to sprawia, że odradzam dodatek? Nie. Mnie osobiście jakoś bardzo to nie przeszkadzało (wiem, że dla niektórych może być znaczące, dlatego o tym wspominam).

To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi to dodatek do gry, który ma wady i zalety. Moim zdaniem jednak jest wart zakupu, ponieważ urozmaica grę.



Moja ocena – 6\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB



To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi

2 komentarze:

  1. Nie znam tej gry karcianej.Na pewno dodatek daje coś graczom więc będzie przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apeeno jest fajna ewelina

    OdpowiedzUsuń