piątek, 24 lutego 2023

Wydawnictwo Znak Emotikon Książka pt.: "Rozgryzione. Jak nauczyć dziecko dobrze jeść" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rozgryzione. Jak nauczyć dziecko dobrze jeść”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Znak emotikon.










Żywienie, rozszerzanie diety dziecka potrafi spędzać sen z powiek rodziców. Pamiętam, jak córka była malutka i tak naprawdę z każdej strony dostawałam inne rady. Przyznam szczerze, że nie jednokrotnie zastanawiałam się, z których warto skorzystać, a które lepiej wpuścić jednym uchem, a wypuścić drugim. Żałuję, że wtedy nie miałam tej książki, zdecydowanie ułatwiłaby mi podjęcie nie jednej decyzji.

W książce pt.: „Rozgryzione. Jak nauczyć dziecko dobrze jeść” autorki odpowiadają na wiele pytań odnośnie do żywienia dzieci. Dowiemy się jak odpowiedzialnie karmić dziecko, jak rozszerzać dietę, kiedy nie należy się przejmować odmową jedzenia, a kiedy powinniśmy zacząć szukać tego przyczyny i wiele więcej. Książka jest bardzo bogata w treść, a 384 stron, które ma znajdziemy ogromną dawkę wiedzy.

Na samym początku książki jest spis treści, który zdecydowanie ułatwia znalezienie tego, co akurat jest nam potrzebne. Książka napisana jest w sposób, jasny i czytelny, a przy tym autorki mają dość lekkie pióro. To wszystko sprawiło, że czytanie było przyjemnością.

W książce znajdziemy wiele ilustracji i rysunków, które moim zdaniem ją uatrakcyjniają.

„Rozgryzione. Jak nauczyć dziecko dobrze jeść” to moim zdaniem przydatna i wartościowa pozycja dla rodziców małych dzieci. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Znak emotikon oraz na FB.



Rozgryzione. Jak nauczyć dziecko dobrze jeść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz