środa, 8 lutego 2023

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Nie zapomnij o mnie” - Recenzja Premierowa

 

Zapraszam na recenzję książki „Nie zapomnij o mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Georgina i Lucas byli w liceum, kiedy nauczycielka postanowiła ich razem posadzić. Tak zaczęło się między nimi coś więcej niż tylko zwykła znajomość. Jednak były powody, które sprawili, że trzymali swój związek w tajemnicy. Nadszedł dzień balu, który dla nich miał znaczyć dużo więcej, niż tylko to, co działo się w szkolnych murach. To miała być ich noc, pierwsza wspólna, początek dalszej drogi. Jednak stało się zupełnie inaczej.
Mija wiele lat. Georgina nie jest już tamtą dziewczyną, była w wielu związkach, jednak tak naprawdę kochała jeden raz, dawno temu. Kobieta traci pracę, a jakby tego było mało, przyłapuje faceta na zdradzie. Jednak nie załamuje się na długo i zaczyna nową pracę. Zostaje barmanką i jak się niebawem okazuje, jej nowym szefem jest Lucas, jej miłość sprzed lat. Na dodatek mężczyzna jej nie pamiętam. Jak potoczy się dalsza znajomość tej dwójki?

W książce znajdziemy historię miłosną, ale również porusza pewne trudne tematy (jakie musicie odkryć sami :)). Mnie książka przypadła do gustu. Uważam, że była ciekawa, a także wciągająca.
Zdecydowanie podobało mi się to, że najpierw poznajemy historię Georginy i Lucasa, kiedy byli nastolatkami. To naprawdę dużo wnosi, pozwala wiele zrozumieć.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Georgina jest osobą sympatyczną, z dużym poczuciem humoru, a jednocześnie niezbyt udanym życiem. Zwolniona z pracy, nakryła faceta na zdradzie, a mimo wszystko się nie poddaje. Po każdym kolejnym upadku podnosi się i idzie dalej. Zdecydowanie ją polubiłam.
O Lucasie nie powiem mam wam tak naprawdę nic. Nie da się jednocześnie, nie zdradzając zbyt wiele z fabuły. Zdradzę tylko, że jest bohaterem, którego trzeba bliżej poznać, aby zrozumieć i ocenić.

„Nie zapomnij o mnie” to książka, z którą spędziłam miło czas i uważam, że warto ją przeczytać. Polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Nie zapomnij o mnie

3 komentarze: