czwartek, 5 stycznia 2023

Anna Matusiak-Rześniowiecka Książka pt.: „Zanim powiesz TAK” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zanim powiesz TAK”, którą otrzymałam od autorki Anny Matusiak-Rześniowiecka.





Lena ma dość poukładane życie, szykuje się do wymarzonego ślubu, który niebawem ma wziąć z Przemkiem. Są razem od 7 lat, a kobieta jest pewna miłości, jaką do siebie wzajemnie czują. No cóż, okazuje się, że się pomyliła. Mężczyzna niedługo przed ślubem informuje ją, że się zakochał i to nie ona jest miłością jego życia. Oczywiście do ślubu nie dochodzi, a Lenie wali się cały świat. Nie tylko zostaje sama, ale na głowie ma również odwołanie niedoszłego ślubu.
Jednak kobieta nie załamuje się na długo. Przestała wierzyć w miłość i wszystko z nią związane. Lena postanawia założyć własną firmę. Co zaskakuje jej najbliższych, ma zamiar zająć się organizacją ślubów. Chociaż nie jest znana i tak naprawdę nie ma wielu kontaktów, nie ma również większych problemów ze znalezieniem osób, które chcą skorzystać z jej usług. Tak poznaje wiele par i wiele różnych dróg, które zaprowadziły ich do momentu, w którym postanowili zwrócić się o pomoc do organizatorki ślubów. Czy Lena podjęła dobrą decyzję, zakładając taką firmę? Czy osiągnie sukces? Kto się do niej zgłosi, aby pomogła mu zorganizować ślub?

Zacznę od tego, że nie jest to tylko jedna historia. Mamy główną, czyli historię Leny oraz poznajemy bliżej każdego jej klienta i historię jego związku. Mnie zdecydowanie się to podobało. Każda była inna, każda miała w sobie „to coś”, co sprawiło, że czytało się ją z przyjemnością. Książkę czytamy zarówno oczami Leny, jak i innych bohaterów. Akcja może nie jest bardzo szybka, jednak uważam, że jest sprawnie poprowadzona.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani. Tym razem nie powiem wam nic więcej niż o Lenie wyżej, ponieważ musiałabym zdradzić zbyt wiele z historii. Według mnie są dość różnorodni, wywołujący emocje w czytelniku, jednych polubiłam od razu, innych ani trochę do samego końca książki.

„Zanim powiesz TAK” to według mnie dość ciekawa propozycja na leniwe popołudnie. Mnie się podobała i polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę autorki Anna Matusiak-Rześniowiecka


Zanim powiesz TAK

2 komentarze: