niedziela, 15 stycznia 2023

Wydawnictwo Wilga Książki z serii Miś Pracuś - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Miś Pracuś”, które otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.


Do recenzji otrzymałam dwie książki.

1. Miś Pracuś. Pomoc drogowa.

2. Miś Pracuś. Park rozrywki.



















Książka pt.: „Miś Pracuś. Pomoc drogowa” pozwoli dziecku zobaczyć jak, to wszystko wygląda, dowiedzieć się jakie obowiązki ma osoba pracująca w takim miejscu i wiele więcej. Natomiast w drugiej książeczce dziecko wraz z Misiem Pracusiem wyruszy w podróż do parku rozrywki, m.in. zobaczy, jak wygląda, jakie mogą się tam znaleźć atrakcje.

Wizualnie według mnie są bardzo ładne. Ilustracje śliczne, w żywych kolorach. To wszystko przyciąga wzrok i zachęca dziecko do sięgania po książeczki.

Są nieduże, kartonowe, a ich strony są grube i solidne. Sprawia to, że posłużą długi czas. Strony posiadają zaokrąglone rogi, czyli są bezpieczne dla dziecka.

Dużym plusem książeczek są ruchome elementy, które nie tylko ją uatrakcyjnia, ale również sprawiają, że dziecko rozwija się na różnych płaszczyznach. Każda strona ukrywa jakiś element, czasem coś się przesuwa, czasem wysuwa ukryta część.

Obie książeczki według mnie będą doskonałym pomysłem na prezent dla malca. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB



Miś Pracuś. Pomoc drogowa



Miś Pracuś. Park rozrywki

2 komentarze: