sobota, 12 listopada 2022

D. B. Foryś - strona autorska Książka pt.: „Ukryte w ciemności. Mroczna obietnica" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Mroczna obietnica”, którą otrzymałam od autorki D. B. Foryś.



Książka pt.: „Mroczna obietnica” to drugi tom cyklu Ukryte w ciemności.

Tom pierwszy to książka pt.: „Mroczna pokusa”.











Alan i Kornelia zostawili wszystko za sobą i układają sobie życie z dala od wszystkich i wszystkiego. To na Zanzibarze odnaleźli spokój, to tu zamierzają wieść spokojne, zupełnie inne niż wcześniej życie. Roman czeka w więzieniu na proces i może się wydawać, że już nic nie zburzy ich planów. Niestety mylą się i to bardzo.
Mężczyzna w tajemnicy przed ukochaną przejął interesy po Romanie. Miał się odciąć od tego wszystkiego, nie zrobił tego. Kontaktuje się tylko z człowiekiem, któremu ufa bezgranicznie, na którego wie, że może liczyć. Niestety pewne sprawy wymykają się spod kontroli, a przeszłość zaczyna się o niego upominać.
Również Kornelia nie do końca jest szczera z ukochanym. W jej życiu pojawił się pewien mężczyzna, z którym trenuje. Walka, pewna forma boksu jest dla niej sposobem na poradzenie sobie ze stresem.
Przed tą dwójką trudny czas. Przeszłość, niebezpieczni Rosjanie, konieczność powrotu do kraju – to tylko nieliczne problemy, z którymi będą musieli się zmierzyć. Czy dadzą radę? Czy ich miłość będzie na tyle silna, aby przetrwać? Co się stanie, kiedy odkryją brak szczerości, tajemnice tej drugiej osoby?

Pierwszy tom był książką, z którą po prostu nie dało się nudzić, zdecydowanie mi się podobała i z niecierpliwością czekałam na kontynuację. Oczekiwania miałam nie małe, jednak nie tylko się nie zawiodłam, ale autorka pozytywnie mnie zaskoczyła.
Akcja szybka, z zaskakującymi zwrotami. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Dla mnie to była pozycja na jedno czytanie, nie byłam w stanie się oderwać i czytać z przerwami.

Bohaterowie trochę się zmienili, dojrzeli, zaczęli bardziej przejmować się tym drugim. Jednocześnie pozostali sobą, a to sprawiło, że nadal im mocno kibicowałam.

„Mroczna obietnica” to świetna książka, którą z ogromną przyjemnością polecam. Duża dawka adrenaliny gwarantowana.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę autorki D. B. Foryś - strona autorska


Sklep autorki - https://dbforys.sklep.pl/


Mroczna obietnica

5 komentarzy:

  1. NAPRAWDĘ PILNE SKUTECZNE rzucanie zaklęć, które pomogą przywrócić dawną kochankę i uratować małżeństwo
    Witam wszystkich, mam na imię Rosalba, jestem tak przytłoczona radością, wszystko dzięki Dr.GURU. Mój mąż kilka lat temu zostawił mnie dla innej kobiety i byłam bardzo zdruzgotana, bo nigdy mu nic złego nie zrobiłam, zostałam z dwójką dzieci i mało płatną pracą. Prawie się poddawałam, dopóki nie zobaczyłam w Internecie zeznań o Dr.GURU, jak pomógł wielu ludziom, więc niespodziewanie skontaktowałam się z nim 24 godziny po tym, jak zrobiłam to, o co prosi mnie lekarz, mój mąż wrócił dzień po błaganiu o zaklęcie mi wybaczyć i obiecał, że nigdy nie odejdę. Mój mąż wrócił już od 6 miesięcy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów, cieszę się, że nie zwątpiłam w Dr.GURU. Teraz jestem pewien, że potrafi szybko rozwiązać wszelkie problemy. Możesz również skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy.
    E-mail: saguruu087@gmail.com

    OdpowiedzUsuń