czwartek, 17 listopada 2022

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Oblicza pożądania" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Oblicza pożądania”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Fantazję seksualne, o których nie mówimy głośno, marzenia, o których spełnieniu nawet nie chcemy myśleć. Tak naprawdę każdy z nas jakieś ma, nawet jeśli wstydzi się do nich przyznać, głośno o nich mówić. „Oblicza pożądania” to sześć gorących, niegrzecznych historii, które u jednych wywołają rumieńce na policzku, dla innych mogą wydać się niewłaściwe, wręcz niesmaczne. Ja należę do tej pierwszej grupy i mnie książka się podobała.

Każda historia jest inna, a jednocześnie łączy je naprawdę wiele. Każda opowiada o spełnieniu czyjejś fantazji seksualnej, każda jest gorąca, mocna, bez cenzury. To naprawdę odważne historie.

„Oblicza pożądania” to sześć mocnych, gorących, erotycznych historii. To pozycja nie dla każdego, trzeba lubić taki typ książek. Mnie się podobała i polecam każdemu, kto szuka gorących, a jednocześnie niezbyt długich historii.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB

3 komentarze: