niedziela, 25 września 2022

Wydawnictwo Media Service Zawada Seria książek „Zadanie Przyklejanie" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książeczek z serii „Zadanie przyklejanie”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.



Do recenzji otrzymałam cztery książeczki z serii:

  1. Zadanie przyklejanie. Lubię dinozaury. Zagadkowe gady.

  2. Zadanie przyklejanie. Peppa Ping Na wycieczce.

  3. Zadanie przyklejanie. Moje jednorożce. Czary i magia.

  4. Zadanie przyklejanie. Psi Patrol. Zawsze w świetnym humorze.





















Każda książeczka to wiele różnorodnych zadań, w których wykonaniu towarzyszą dziecku ulubieni bohaterowie. Są zadania z rysowaniem, odnajdowaniem szczegółów, kolorowanie, szlaczki i wiele więcej. Taka różnorodność sprawia, że dziecko rozwija się pod różnym kątem, a także nie znudzi się zbyt szybko.

Do każdej książeczki dołączone są naklejki, a na nich bohaterowie z danej bajki. Część naklejek służy do wykonania zadań, inne dziecko może dowolnie wykorzystać.

Strony są kolorowe, co zachęca do ich wypełniania.

Według mnie wszystkie książeczki dostarczą dzieciom wiele radości. Z przyjemnością polecam.







Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.





Książeczkę znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki






2 komentarze: