środa, 7 września 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Psycho-logika” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Psycho-logika”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Ludzki mózg, jego działanie, choroby psychiczne w tym depresja czy różnego typu lęki to temat niełatwy. Właśnie wyjaśnieniem tego zajmuję się autor, odkrywając przed czytelnikiem wiele tajemnic, sekretów z tym związanym.

Książka jest dość ciekawa, chociaż nie będę ukrywać, że dla mnie niestety nieidealna. Dlaczego? Ponieważ znalazłam w niej dużo medycznych pojąć, słów itp. których po prostu nie rozumiałam. Jeśli sięgnie po nią ktoś, kto interesuje się dość mocno medycyną, nie będzie miał z tym problemu. Jednak osoba taka jak ja, sięgająca po takie książki z ciekawości i nieznająca pojęć medycznych, może mieć problem.

Podzielona jest na rozdziały, co sprawia, że „poruszanie” po niej jest dość łatwe.

„Psycho-logika” to według mnie książka dla bardziej zaawansowanych ludzi niż ja, jeśli chodzi o wiedzę medyczną i to właśnie im polecam.




Moja ocena - 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Psycho-logika

2 komentarze: