niedziela, 11 września 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Przyjaciółka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Przyjaciółka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Basia dopiero wkracza w dorosłe życie, ma 18 lat i mieszka z rodzicami, których zazwyczaj nie ma w domu. Na co dzień lubi dobrze się zabawić. Imprezy z alkoholem, czasem z narkotykami, w gronie wielu ludzi – to właśnie jej klimaty. Znajomych ma wielu, przyjaciółkę jedną, taką prawdziwą, która zawsze jest przy niej, na którą zawsze może liczyć. Tylko czy aby na pewno? Basia ma pewne problemy, skrywa sekrety, o których woli nie mówić nikomu i tak naprawdę tylko ta jedna osoba wie, jak czasem jej ciężko. Co takiego dzieje się z Basią? Jak potoczy się jej historia?

Wiem, że dość mało zdradziłam z fabuły, jednak więcej nie mogę. Książka jest cieniutka, ma tylko 116 stron, a mimo to autorce udało się w niej poruszyć pewne niełatwe tematy. Mnie osobiście się podobała, a wszystko przeżywałam razem z bohaterką.

Główną bohaterką jest Basia, młoda dziewczyna, która mierzy się z... (niestety nie mogę zdradzić, z czym dokładnie). To osoba, która stwarza pozory, a prawdę głęboko skrywa, na dodatek nie akceptuje się i to na wielu płaszczyznach. Jest bohaterką, którą wywołuje wiele różnych emocji w czytelniku.

„Przyjaciółka” to cieniutka książka, którą według mnie warto przeczytać. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 8/10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.


Przyjaciółka

2 komentarze: