wtorek, 20 września 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Matematyka MEGAzadania Minecraft - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Matematyka MEGAzadania Minecraft”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.



















Do recenzji otrzymałam trzy książki:

  1. Matematyka MEGAzadania Minecraft 7+

  2. Matematyka MEGAzadania Minecraft 8+

  3. Matematyka MEGAzadania Minecraft 12+



Matematyka MEGAzadania Minecraft to seria, w której bohaterowie znani z Minecraft zabiorą dziecko w matematyczny świat. To nie są zwykłe książki z zadaniami. Znajdziemy w nich opowieści ze świata Minecraft, w które są „wplecione” zadania do rozwiązania. To nasze kolejne książki z tej serii i jak już pisałam, według mnie są rewelacyjne.

Ksawery nadal lubi matematykę, a jednocześnie uwielbia Minecrafta, tak więc książki „poszły w ruch” jak tylko dotarły. Co prawda ma już 10 lat, ale wcale mu to nie przeszkadzało i z chęcią sięgnął również po te dla młodszych dzieci. Z ogromnym zainteresowaniem czyta tekst, rozwiązuje zadania i liczy zdobyte szmaragdy. Wszystkie zadania są dostosowane do odpowiedniego wieku dziecka, zgodne z obowiązującą normą podstawy programowej. Natomiast kiedy dziecko sięga po książki dla młodszych dzieci, niż jest, powtarza sobie poznany wcześniej materiał i ćwiczy matematyczne zagadnienia.

Na samym początku książki znajdziemy spis treści, z którego dowiemy się, jakie są w niej rozdziały.

Wizualnie książki są świetne. Seria została wydana na licencji studia Mojang, które stworzyło grę. Pomyślicie, czy to aż takie ważne, aby o tym wspominać? Może i dla mnie nie, natomiast syn od razu zauważył, że są oryginalne ilustracje, że wszystko wygląda jak w grze.

Książki z serii „Matematyka MEGAzadania Minecraft” to wspaniały pomysł na ciekawą naukę matematyki dla wszystkich fanów Minecraft. My z wielką przyjemnością polecamy.





Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids.



Matematyka MEGAzadania Minecraft 7+

Matematyka MEGAzadania Minecraft 8+

Matematyka MEGAzadania Minecraft 12+

1 komentarz: