piątek, 30 września 2022

Wydawnictwo Lucky Książka pt.: "Pokonać demony przeszłości. Bolesna tajemnica” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Bolesna tajemnica”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lucky.





Jason przeżył coś, co go zniszczyło, sprawiło, że całkowicie odciął się od ludzi. Zamknął się w swoim domu jak w twierdzy i na palcach ręki idzie policzyć tych, których do siebie dopuszcza. Ten dzień miał być taki jak wiele poprzednich, jednak jedna z kamer, które miał rozmieszczone wokół domu, przyciągnęła jego wzrok. To, co na niej zobaczył, sprawiło, że nie wahał się ani sekundy i pomimo własnych traum pobiegł na ratunek nieznajomej kobiecie.
Ten dzień dla Alison okazał się początkiem koszmaru, w jaki zmieniło się jej życie. Pobita, zgwałcona, uratowana przez nieznajomego mężczyznę. Młoda kobieta nie radzi sobie z tym, co ją spotkało, a to, że jest psychologiem, wcale jej w tym nie pomaga.
Oboje mają swoje traumy, a jednocześnie stają się dla siebie wsparciem. To dzięki niemu Ally, pomimo ogromnego bólu i strachu, zaczyna walczyć o siebie. To dzięki niej Jason zaczyna się zmieniać, otwierać się na innych. Niestety człowiek, który tak bardzo ją skrzywdził nie tylko, jest nadal na wolności, ale również ma jej torebkę, w której miała wszystkie dokumenty. Czy wróci po nią? Jak potoczy się znajomość Ally i Jasona? Kim dla siebie się staną? Co takiego przeżył mężczyzna?

To była bardzo mocna historia, pełna bólu, niezabliźnionych ran, przeszłości, która nie pozwala o sobie zapomnieć. To jedna z tych pozycji, które wywołują wiele emocji, które sprawiają, że podczas czytania mam świeczki w oczach. Mnie zdecydowanie się podobała, nie mogłam się od niej oderwać, a czytając, wszystko przeżywałam razem z bohaterami. Akcja sprawnie poprowadzona, z dość ciekawymi zwrotami.

Bohaterowie moim zdaniem dobrze wykreowani.
Jason zamknięty w sobie mężczyzna po przejściach. Jest genialny w tworzeniu programów, co sprawiło, że szybko się dorobił. Zdarzenie z udziałem Ally sprawiło, że stał się opiekuńczy, a jednocześnie zaczął walczyć z własnymi demonami. Zdecydowanie go polubiłam, a momentami wręcz podziwiałam.
Ally jest psychologiem, do tej pory pomagała innym, teraz sama potrzebuje pomocy. To, co się stało, sprawiło, że stała się wycofana, bardzo się boi, zamknęła się w czterech ścianach. To kobieta, którą bardzo polubiłam, której mocno kibicowałam.

„Bolesna tajemnica” to świetna książka, którą dostarczyła mi wiele emocji. Z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę LUCKY Wydawnictwo oraz na FB


Bolesna tajemnica


3 komentarze: