sobota, 27 sierpnia 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Będzie bolało. Sekretny dziennik młodego lekarza” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Będzie bolało. Sekretny dziennik młodego lekarza”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Jak wygląda praca lekarza – tego na samym początku drogi i tego na jej końcu? To właśnie pozwala nam poznać w swojej książce Adam Kay. Z jego zapisków przeczytamy różne historie, jakie przeżył podczas pracy w brytyjskiej służby zdrowia, a także ludzi, którym udzielał pomoc.

Książka według mnie jest ciekawa i wciągająca. Napisana „lekko”. Momentami jest całkiem zabawnie, momentami mocno przerażająco.

W książce znajdziemy sporo pojęć medycznych. Dość dużym według mnie plusem jest fakt, że są one wyjaśnione. Dzięki temu nie miałam problemu ze zrozumieniem wszystkiego.

„Będzie bolało. Sekretny dziennik młodego lekarza” to według mnie ciekawa pozycja dla osób, które chciałyby dowiedzieć się co nieco o pracy lekarza i to u samego źródła. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Będzie bolało. Sekretny dziennik młodego lekarza

1 komentarz: