poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii Książka z magnesami - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Książka z magnesami, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.













Do recenzji otrzymałam dwie książki:

  1. Masza i Niedźwiedź. Z wizytą w lesie.

  2. Tomek i przyjaciele. Akcja ratunkowa.


Książeczki z magnezami poznałam jakiś czas temu i byłam nimi zachwycona. Dlatego z przyjemnością postanowiłam wam pokazać kolejne tytuły z serii. Do każdej książki są dołączone magnesy, które można umieszczać w dowolnym miejscu w książce. Dzięki nim za każdym razem dziecko może stworzyć inną, ciekawą i niepowtarzalną ilustrację. Według mnie to rewelacyjny pomysł, który znacząco uatrakcyjnia książkę.

Magnesów jest dziesięć w każdej książce, a na nich bohaterowie znani z bajek Masza i Niedźwiedź oraz Tomek i przyjaciele. Są średniej wielkości, doskonałe dla małych rączek, a jednocześnie za duże, aby dziecko wsadziło do buzi i połknęło. Ich jakość jest na wysokim poziomie, przy normalnym używaniu nic złego się z nimi nie dzieje. Bez problemu można je umieścić na książce, nie spadają, nie przesuwają się, a jednocześnie nie ma większego problemu z ich usunięciem ze strony.

Strony są twarde, solidne oraz dość grube. Nie rozdwajają się, nie rozrywają (jeśli nie użyjemy bardzo dużo siły).

Wizualnie książeczki są ładne. Duże, ciekawe ilustracje w żywych kolorach przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nie. Na dole znajdziemy miejsce na przechowywanie magnesów, które doskonale się wkomponowuje w całość.

Według mnie obie książeczki są świetne i z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Książkosfera HarperKids

2 komentarze: